SEX
Det låter som du vill hitta tjejer med samma problem, så ni kan hänge er åt sexmissbruk tillsammans. Du kanske inte menade så, men så låter det verkligen.
Det låter som du vill hitta tjejer med samma problem, så ni kan hänge er åt sexmissbruk tillsammans. Du kanske inte menade så, men så låter det verkligen.
Har du tjej?
Har du tjej?
Vad tycker hon om ditt missbruk? Har ni en öppen relation?
Och vad är det för sex du missbrukar. Jag har nog haft något liknande problem, men mer som i att göra saker jag sedan inte mår så bra av. Är det så för dig?
Tror faktiskt på det. Men man måste jobba med orsaken också. Ofta ångest.
Jag har också en väldigt stor lust, men den avtar efter några år i en relation. Men inte med nya människor. Det är själva första månaderna man är med någon som jag gillar bäst. Sedan kan jag bli lite uttråkad om man inte utvecklar.
Jag är ju trogen, i en relation med en extremt sexuell man, som kanske tänker som du. Men jag är inte lika sexuell med honom som jag brukade vara. Har haft kontakt med en person via nätet, han är mer dominant (inte våldsam, men mer bestämd), min partner är relativt undergiven, detta kan vara ett problem ibland.
Har även kollat mycket porr i perioder, då kan jag känna mig lite dålig eller äcklad efteråt, eftersom jag gillar saker han antagligen skulle bli sårad över. Samt att jag kan lägga alltför många timmar på detta. Känns inte riktigt bra, egentligen tycker jag porr är rätt dåligt.
Kan känna att jag tänder mindre på min partner när jag gör dessa saker även om jag älskar honom. Känner en slags rush när jag gör saker jag inte "får". (han skulle aldrig, aldrig acceptera otrohet eller att dela mig med någon). Efteråt kan det kännas lite obehagligt, eller dåligt.
Men du nämner ordet manisk, har du någon diagnos?