Godmorgon!
Jag följer WomanLog, ingen egentligen aning om den stämmer, men jag följer den. Då visade den att jag hade ÄL 16 juli, men den visade även markering 4 dagar före och 3 dagar efter. Min sambo har ingen aning om denna app, utan vi kör när vi känner för det. Vi hade sex 3 gånger före ÄL och 1 gång efter (på markering). Det är semester
Annars är det noll aktivitet under veckodagarna pga. ren trötthet.
Dagarna efter (helt sjukt!) började jag klaga på andfåddhet, vilket även kunde förklaras av värmen. Vem vet?
Men, en vecka efter, började ILLAMÅENDET. Jag är som regel åksjuk, och det känns som ren åksjuka av och till, inte på morgonen utan från förmiddagen till eftermiddagen. Jag har varje månad varit skendräktig, och lurat kroppen tidigare, så jag tänkte att även denna gång luras den ... Men, hur kan kroppen projicera åksjuka? Hade varit enklare med brösten?
Alla kroppar är väl unika? (Jmf. med andra trådar):
- Brösten var/är mini-ömma, som inför PMS, inget större med andra ord. De har inte heller ändrats i storlek.
- Vet att några känner på tappen ... kollat färgen på snippan - ingen aning, inte kollat.
- Vårtgårdarna har väl inte ändrats heller antar jag, inget jag har reflekterat över.
Utan för mig, kom illamåendet och att magen kändes konstigare än vanligt. Den är annorlunda, det sticker till ibland, ömmar ibland.
Har jag missat något? Någon som undrar över något?
Om jag har förstått detta? NEJ! Det är alldeles för stort för att ta in ...
*håller tummarna för alla, hårt*