ammela skrev 2014-08-16 10:30:57 följande:
Negativt test i dag på morgonen, BIM på måndag. testade med ett billigt test men har massa känningar och bruna flytningar så tar ett nytt test på måndag.
Spännande ammela!
Ja försök hålla dig till måndag, även om det är svårt :)
Håller tummarna!!
Fjällsippa skrev 2014-08-16 14:34:59 följande:
Jag använde länge P tracker, men det var innan vi försökte skaffa barn. Nu har jag fortsatt med den, och parallellt använder jag NaturalCycles. Men den ska man bara använda om man tempar. Den stämmer jämfört med mina äl-stickor, medan det kan diffa någon dag på P tracker. Jag har en cykel på 28-32 dagar och tycker det funkar bäst att tempa. Använder P-dator till det.
Ah okej, ja innan använde jag den också bara för att beräkna mensen, så nu kan jag störa mig lite på att den talar om för mig när mensen ska börja hela tiden hehe..
EllaFredrika84 skrev 2014-08-16 19:30:34 följande:
Hej! Jag hoppar in här om det är ok, är ny här på FL. och helt ny på det här med BIM ÄL och annat! =) har fått läsa på lite under tiden jag läst igenom trådar ;)
Har längtat efter barn jag vet inte hur länge..
Men det är först nu som det blivit "läge" eller vad man nu säger.
Jag har iaf sen januari i år fått mens på exakt dag 28... alltid på kvällen.
Nu hade jag BIM i onsdags och mensen har inte kommit så jag är i BIM+4?
Jag vet inte om jag vill ta test ännu tänk om mesen kommer? Har inte hunnit läsa igenom tråden ännu, ska göra det.. Men frågar ändå, hur tänker ni som testar tidigt respektive senare? Min kära man tycker jag är fånig.. =P "Är du gravid så är du väl det" Han fattar ju ingenting eller hur?!
BIM+4!! Hur står du UT att inte testa?? :D Tycker som Frida-Li att du ska testa imorgon!