VILKEN DAG!!!!! Ungen har gnällt, GNÄLLT, GNÄLLT!!! Eventuellt har hon ont i halsen, för det har jag haft, eller så är det bara 4-månaders-språnget... Men jösses! Lade henne på golvet, KRÄVDE att få komma upp efter 2 min. Babysitter, nej tack. Babygym, har slutat att ens försöka, dög de första 2-3 månaderna. I knät när jag sitter, har aldrig funkat... Jo, ibland, med spännande leksaker. Plockade fram spännande leksaker, missnöjd bebis. böcker? Missnöjd bebis. Gå runt med bebisen på armen, brukar funkar, men idag...knappt! ... Vissa dagar är hon bara nöjd när vi går promenad, men jag kan väl inte promenera HELA dagarna?! Det skulle förresten inte funka, för hon är bara nöjd när hon sover, vilket hon gör i ca 30 min 2ggr per dag...
Gick ut på promenad och det blir PUNKA på den förbannade vagnen, IGEN!!! Fjärde gången sedan hon föddes, andra gången denna veckan. Nån sylvass TAGG från en buske eller nåt var orsaken. Trött mamma!
Men... Idag är det ett år sedan vi för första gången fick se vår lillputt. Då var hon 8,5 mm stor(?) och den pulserande lilla fläcken gav oss hopp om att den lille faktiskt skulle få stanna hos oss. Vilket mirakel! Vår lilla gnällbebis <3