Junibebisar 2014
Hej tjejer! blir inte ofta jag tittar in här nuförtiden. Tiden vara rinner iväg! Hoppas allt är bra med er och bebisarna!?
Igår tog vi första cykelturen i solen o lilla E gilla det! :)
Hej tjejer! blir inte ofta jag tittar in här nuförtiden. Tiden vara rinner iväg! Hoppas allt är bra med er och bebisarna!?
Igår tog vi första cykelturen i solen o lilla E gilla det! :)
Så tyst här är här, hur är det med alla?
Hur går det med alla småttingar?
Här i Skåne är de toppen väder och man känner av lite mer energi
Sofajj jag beklagar, tråkigt när de händer.
Ellami Grattis! Då kommer de vara lika mycket mellan dina som de är mellan mina pojkar.
De med blåmärken kan vara ytliga blodkärl. har själv lätt för blåmärke och fick de som svar av läkaren.
Amalian så spännande, har tyvärr ingen erfarenhet att dela med mig.
Kela, Asjak vi får ta och fixa nån dag då vi alla kan träffas ville ju så gärna.
Idag var vi på BVC och vägde lillan hon vägde 8,4 kg och var 68 lång hon börjar bli stor hon försökte ta ett steg idag men ångrade sig:-P
Har upptäckt att hon har 2 vita streck ner i tandköttet så snart kommer hennes första tänder
Soffipropp olyckor händer så lätt man är ingen dålig mamma för de! Kommer ihåg med min första grabb när jag skulle klippa hans naglar en gång och råka klippa kan i fingret, jag börja storböla och kände mig skit dålig. ( skrattar åt mig själv nu i efterhand :-P )
Måste fråga här om någon vet var man kan köpa skor med hård fostula i stl 17-18. Hittar bara mjuka skor eller skor för 500 kr känns lite väl mycket pengar för något som hon inte använder så länge. Så någon som har tips var man kan hitta såna skor?
Kela är hon "pigg" och med så behöver hon inte Alvedon med verkar hon väldigt slö hade jag gett Alvedon. Krya på lilla tjejen
Amalian klart att de är viktigt med bra skor men tänkte att jag kanske kunde hitta bra skor som inte kosta jäklar massa:-P sen kavat vet jag är bra (har haft de till mina pojkar men hittar bara från stl 19 när jag tittat.
Hittade skor på en sida som heter gogglisar eller något sånt, så beställde där ifrån så får jag se om dom är bra
Måste ju berätta att min kära galna lilla söta dotter har tagit sina första steg <3 tiden går alldeles för snabbt, var är våra bebisar?
Hur är det med alla? Vi har hittat en liten förkylning som hittat oss:-/
Asjak, hon tar emot med händerna när hon trillar så hon är väldigt duktig på att undvika skada sig allt för mycket. Motoriskt ät hon väldigt långt fram men jag märkes på språket att de inte riktigt kommit igång ännu. Kan ju tänka mig att din lilla är en jäkel på att babbla istället?
Kela, de var bra priser och frakten ingick i priset så de var ju inte helt fel bör få skorna nån gång i vecka så får se vad jag tycket om dom då:-P
Min lilla somnar bredvid mig i sängen har inte orkat ta kampen att få henne att somna själv sen tycker jag de är mysigt också så de dröjer nog ett tag innan jag ska ta den kampe:-P
Var på babycafé idag, Cassie var inte ett dugg intresserad av de andra barnen tror att de var för lugna för att de skulle vara roligt. Hon är ju van vid brödrarnas stim och stoj. Fick recept på fruktpure kan ju vara värt att testa
ellami ang talet så "pratar" hon inte så mycket hat blivit nån gång Papa och mamma och ätaa men mest är de bara massa höga ljud och testar rösten typ:-P
Kela jag har fått hem skorna nu, dom var supersöta på men som var inte så hårda så som lära gå skor kanske som inte är toppen men som prydnadsko går de fin fint :-P de är super gulligt när dom klappar händerna
Asjak hoppas du hittat något själv har jag gett upp loppisar då jag bara blivit besviken varje gång. ( många som säljer fläckiga kläder eller tat överpriser.)
Soffipropp så jobbigt så har jag inte haft de med min lilla men vet när hon hade sin mamma period att hon var väldigt ledsen när jag inte var hos henne.
Nu tjatar min stora grabb om att vi ska gå upp och äta så de blir att fixa kaffe så man vaknar till