• nica

Junibebisar 2014

En sån dag...skulle göra cellprovet idag 15.15 så har gått och varit nervös över de hela dagen. Inte de roligaste art ligga där och sära:-P kom 5 minuter sent sätter mig i väntrummet och tänker att de verkar väldigt tomt. Hör att de börja pipa lite smått och går ut i korridoren för att se vad som piper, då börjar de tjuta som fan. Visade sig att jag blivit inlåst och sista personalen har gått. Så då inbrottslarmet gått kan jag inte komma ut och står som ett fån vid dörren och får så snällt stå och lyssna på tjuter i 5-10minuter innan någon släpper ut mig.....pinsamt haha

Trodde att jag hade tagit fel på tiden men när jag kom hem och titta så stämde!

Jaja så hur mår alla mammor och fina bebisar idag?

• nica

Jobbigt med sömnen min lilla loppa sov oroligt i natt också men vi fick sova till 7 iaf känns ju som rena sovmorgonen. Dock gick vi och la oss väldigt sent.

ringde min bm och de visade att jag hade fått fel tid och jag skulle varit där igår. Avbokade tiden då jag inte riktigt kände motivation till att gå dit igen:-P

• nica

Min lilla är också sjukt mammig, kan vara väldigt jobbigt när man vill komma ifrån ett par sekunder. Hennes pappa tycker de är jätte jobbigt då han inte alls passar att vara hos utan de bara skriks :-/

I morgon ska jag jobba lite så jag hoppas verkligen att de inte kommer vara massa gråt.

På lördag ska vi på dop och vi köpte en ur söt klänning till cassandra

• nica

Varit på dop idag, lillans utstyrsel

Hoppas ni får en toppen helg
  • nica

Lindex hitta vi den på, dock inte så praktisk att krypa i:-P

• nica

Fler som har bebisar som total vägrat välling på kvällen helt plötsligt? Fick inte i min lilla nån mat på kvällen mer än sån gröt som finns på "tub" . Hon vägrar allt annat.

Nätterna är rätt oroliga här också och de blir till sist att hon får ligga hos mig då jag är helt slut efter massa om nattningar..

• nica

Kela så roligt med första orden! Jag tror min lilla kommer säga pappa först då hon nästan kan säga de nu:-P

Kul att alla våra underbara bebisar utvecklas för full, inte konstigt de sover så dåligt då deras hjärnor har så mycket att bearbeta på natten.

De verkar som min lilla loppa har bestämt sig för att sluta med välling, drygt då de var så lätt att ge på kvällen hehe

• nica

Ska kolla upp om de var något jag hade tror jag kan på onsdag.

• nica

Så länge de bjuds på kaffe slipper du städa haha

De fungerar fin fint

Hållet vi tummat och tår att våra små gull ungar håller sig friska!

Svar på tråden Junibebisar 2014