Junibebisar 2014
Kela1981 skrev 2014-11-23 22:26:39 följande:
Visst är dom känsliga nu? A bara illskrek när min pappa var och hälsade på igår ha ha ha. Hon gör det med de flesta som kommer nära som hon inte träffar regelbundet. Pappa jobbar i Stockholm så därför blir det kanske varannan vecka som dom ses. Dessutom är hon vansinnigt mammig. Ser hon mig så vill hon inte ens vara hos sin pappa men är jag inte i närheten så går pappa bra...knäppa unge :)
Du verkar inte så förtjust i din svärmor ;) Det kanske han känner av också. Om du är spänd när ni är där så blir kanske han mer alert också? Det är en ond cirkel det där men efter vad du har berättat här om henne så verkar hon onekligen speciell :/
Jag ogillar min pappas flickvän rätt starkt och det verkar som A känner av det för hon börjar gråta så fort hon försöker hålla henne. Då ler jag inombords och gör små skutt av skadeglädje ;) ha ha ha ha....elakheten sipprar ut ibland ;)
Haha jag hatar inte min svärmor (även om det kan verka så) hon är en väldigt snäll och bra svärmor egentligen, MEN när det kommer till barnbarn (mitt barn) så vet hon helt plötsligt bäst och vill försöka trösta själv eller att "L du ska nog vara hos pappa". Hon kanske inte ens gör det medvetet men jag ser ju vad mitt barn behöver eller vad han inte vill, men då lyssnar hon helt plötsligt inte. Sen kan hon be om råd och undrar hur hon ska ha de nya gardinerna och vill mer än gärna ha min åsikt.