Juronjaure skrev 2014-11-20 21:37:59 följande:
Men att hon lärt sig SKRIVA redan är imponerande måste jag säga!!! ;) (Förlåt, jag var bara tvungen, kass humor...) ;)
Sådär har det slutat för oss också några kvällar/nätter, hon somnar, vaknar, somnar, vaknar, och somnar inte för natten förrän hon får ammas till sömns i vår säng och stanna där. Det som vi TROR har viss effekt nu, äntligen, är att vi försöker mysa till hennes säng lite. Har bullat upp med gosedjur på sidorna så att det ligger något mot hennes kropp när vi lägger ned henne. Sitter kvar med ena armen ganska hårt mot hennes kropp en stund (så att hon luras att hon fortfarande blir buren/ligger intill mig), och nu prövar vi att lägga värmeflaska i sängen innan hon ska läggas ned, så att sängen blir lite uppvärmd, då det är ganska svalt i sovrummet. Peppar peppar, inga midnattsinsomningar senaste dagarna iaf, men hon somnar fortfarande runt 21 ist för 19-19.30, som tidigare...
Haha klart hon lärt sig skriva hon blir ju snart 5 månader, de kan väl era med:-P
Nattningen gick bra men har nu en jätte trött och skrikig bebis som inte alls ska sova mer
Hoppas verkligen inte de blir samma som igår blir tokig. Nappen är inget som fungerar heller som tröst.