Bf mars 2015
Verkar som att jag får göra det ändå, han säger att han vet inte vad som är "farligt" för mig nu och han vill inte komma å säga att jag kan göra nått och sen nått händer det nått. Han vill inte ha det på sitt samvete säger han.
Verkar som att jag får göra det ändå, han säger att han vet inte vad som är "farligt" för mig nu och han vill inte komma å säga att jag kan göra nått och sen nått händer det nått. Han vill inte ha det på sitt samvete säger han.
Japp det har jag.. e i v.12 (11+1) är beräknad 18 Mars
Vi har samma bf :) väntar också andra barnet. Hur gammal är er första?
Hoppar in här jag med om det är ok?!
Gick in i v.12 idag (11+0) och har BF 18 mars. Väntar mitt andra barn
Härligt! Många som fick action kring midsommar :) eller som när bm snurrade på sin snurra och sa att hon trodde den var gjord den 27/6... Maken blev lite generad när jag skrattade och sa att det var hans födelsedag :)
Hur gammal är din första? Med pojken hade jag samma bf hela tiden och han kom på rätt dag, kl 12,02... Två minuter sen, det får väl vara okej :)
Kul att vi är flera med samma datum. Spännande att se vad som händer med det efter RUL.
Med dottern blev jag flyttad 9 dagar framåt trots att jag hade regelbunden mens och visste när hon hade blivit gjord.
Denna gången ska jag stå på mig om dom vill flytta fram mig en massa - jag vet exakt när jag hade ÄL.
Jag gick över tiden en vecka med dottern, blev igångsatt för att vattnet var slut.
Snö 81
Jag bor också i Norrbotten så jag gjorde kub i Umeå, kostade 2200 kr.
Är det fler än jag som har hunger-skov?
Jag var jättehungrig en period för ett antal veckor sedan, men sen helt plötsligt försvann det och hungern var tillbaka till det normala igen. Nu verkar jag dock ha trillat dit igen. Jag kan bli akuthungrig helt plötsligt trots att jag åt nyss och får jag inte i mig något snabbt så blir jag yr och illamående. Kvällar och förmiddagar är värst!
Minns inte att det var såhär när jag väntade dottern. Då var jag nog mer konstant hungrig :)
Ibland blir jag galen på sjukvården. Bm ringde igår angående att jag ska få lergigan mot illamående, men då var jag tvungen att ringa hälsocentralen. Sagt och gjort jag ringde, men de hade inte tid så det var bara att återkomma idag. I morse ringde jag och fick tid kl 13.00, jag åkte dit med min lilla ettåring som följeslagare. Då har de bokat mig i morgon, men det löser sig säger de och jag ska vänta i väntrummet. 13.45 kommer en sköterska och säger att det kommer ta tid, upp emot några timmars väntetid med en ettåring i knät. Det slutade med att jag fick en ny tid i morgon, så vi får väl försöka igen då
Vad märkligt, jag bara ringer till "min" bm-mottagning och säger vad jag behöver så vidarebefordrar dom det till min bm som sedan fixar recept alt remiss. Inte varit något bekymmer alls, vare sig med lergiganet, primperanet eller foglossningsbälte.