• Speck

IVF hösten 2014

Calabalic : nvm du hade redan postat :)

• Speck

Mallan : åh va skönt o se ännu en med hög dos! Alla andra här verkar ju ha doser runt 100-200 IE! Jag har 375..

Nästa v på tisdag så ska jag in o lämna blodprov och se om jag är nedreglerad.

• Speck
    Mallan82 skrev 2014-09-09 19:01:24 följande:

åh, håller med - skönt att inte vara ensam om de höga doserna. Hade maxdos förra gången också när jag körde korta metoden. Tydligen finns "ingen risk för överstimulering" på mig iaf ... hehehe

Jag ska lämna blodprov på måndag morgon. Börjar med sprutorna i morgon kväll. Har du börjat?

Hej, nej jag kör långa metoden och håller på med nässpray just nu. På tisdag blodprov för att kolla så jag är nedreglerad. Sen börjar jag med sprutorna.

Har du fått veta vad orsaken är varför du måste ta så hög dos?
  • Speck

Lucylight : gratulerar till ruvarstatus! :)

Mallan: ok, jag vet inte varför jag har så hög dos..

• Speck

Nissan : wow grattis, härligt!

Karro : jag hade sökt ledigt. Dragit en nödlögn om tex kusinen ligger på sjukhuset och du vill gå o hälsa på eller något annat som inte bjuder in till för mycket frågor.

Miamorot : va tråkigt :( ska ni byta klinik nu?

Monsan : jag hade lätt valt att ta via landstinget då.

• Speck

Saturnus: grattis!! Vilket försök var detta, första?

Emmli: min klinik sa att mensen ska komma ca 7-10 dgr efter spraystart, dvs som vanlig mens. Förutsatt att du startade på cykeldag 21? Min mens kom exakt 7 dgr efter spraystart.

• Speck

Karro: bara för att du väntar på den kommer den bli sen. Lagen om alltings jävlighet.

• Speck

Lokattis : skönt att det är gjort! Återföring på onsdag då?

• Speck

Bubby: stor kram vännen! Ja Lutinus är ju progesteron och det ger diverse graviditetssymptom.. Vilken ruvardag är du på? Är idag din td eller tjuvtestade du?

Svar på tråden IVF hösten 2014