Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Kanske väldigt tidiga graviditetssymptom?
Kanske väldigt tidiga graviditetssymptom?
Jo, tack det går framåt. Illamående, spända bröst o molvärk till o från... Men som jag skrev tidigare så allt detta kan va biverkningar av Primolut. Tar sista pillret ikväll, sen får vi se hur det går... Bim -4 idag.
Nån som sett "I didn't know I was pregnant"? Helt sjuka historier! Fatta att man kan gå genom hela graviditeten utan att ha några symptom o utan att magen växer!
Hur mår du nu? Fortfarande ont i magen?
Molvärken blev kraftigare under dagen och nu när jag va på toa kom det lite brunt när jag torkade mig...
Gjorde test precis o jag vet inte om jag vågar tro det...fick ju lite bruna flyttningar igår o molvärket är igång igen... Ser ni ett svagt-svagt streck????
Ja, jag hoppas oxå på spottings, men tänkte ha lite is i magen i vänta. Men det gör mig glad att jag vet att jag KAN bli gravid, oavsett hur det kommer att utvecklas. Ska testa imorgon bitti o se om strecken blir tydligare då, har bim imorgon.
Tjejer, ni som kan allt! om man får såhär tidig MA, borde det väl inte skilja så mycket från mens? Jag menar, kroppen hinner väl knapp "vänja" sig vid graviditet och därför borde va på bannan direkt, eller?!
Tack! Hoppas att det blir samma här. Blöder otroligt mycket just nu, så hoppas verkligen att det avtar.
Förresten, hur blev det m ÄL sen?
Hur mår du nu?