Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Bittersweet2012 skrev 2014-11-16 23:20:39 följande:

Kanske väldigt tidiga graviditetssymptom?

Känns lite väl tidigt för molvärken men hoppas kan man ju alltid göra! Hur går det för dig?
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-17 11:55:47 följande:

Jo, tack det går framåt. Illamående, spända bröst o molvärk till o från... Men som jag skrev tidigare så allt detta kan va biverkningar av Primolut. Tar sista pillret ikväll, sen får vi se hur det går... Bim -4 idag.

Har också haft illamående men vågar inte räkna med de, hoppas dina tecken är tecken på graviditet och inte primolut. håller tummarna för dig! Själv vet jag inte riktigt när jag har mitt Bim, men någon gång mellan 24-26 tror jag..
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-18 21:27:15 följande:

Nån som sett "I didn't know I was pregnant"? Helt sjuka historier! Fatta att man kan gå genom hela graviditeten utan att ha några symptom o utan att magen växer!

Ja vissa historier är ju helt otroliga.
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-18 22:20:59 följande:

Hur mår du nu? Fortfarande ont i magen?

Ja jag har fortfarande molvärk men idag har jag även haft som knivhugg från och till på höger sida. Inget jag känner igen, fruktansvärt obehagligt. Hur känns de för dig?
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-19 17:48:29 följande:

Molvärken blev kraftigare under dagen och nu när jag va på toa kom det lite brunt när jag torkade mig...

Men nej.. åh
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-20 07:14:58 följande:

Gjorde test precis o jag vet inte om jag vågar tro det...fick ju lite bruna flyttningar igår o molvärket är igång igen... Ser ni ett svagt-svagt streck????

JAG SER. Hoppas hoppas! Kan ju vara en spotting vissa får vid graviditet.
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-20 09:33:26 följande:

Ja, jag hoppas oxå på spottings, men tänkte ha lite is i magen i vänta. Men det gör mig glad att jag vet att jag KAN bli gravid, oavsett hur det kommer att utvecklas. Ska testa imorgon bitti o se om strecken blir tydligare då, har bim imorgon.

Du ger mig hopp nu haha! Jag håller tummarna för dig. Själv har jag lite värre värk idag precis som jag får precis innan mens.. är rädd att den dyker upp tidigare typ ikväll eller imorgon... Har Bim ca 25/11
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-21 10:26:31 följande:

Tjejer, ni som kan allt! om man får såhär tidig MA, borde det väl inte skilja så mycket från mens? Jag menar, kroppen hinner väl knapp "vänja" sig vid graviditet och därför borde va på bannan direkt, eller?!

Jag fick blödning 1 dag innan Bim och blödde lika länge som en vanlig mens första dagen kraftig blödning och slemmig och sen var de som en lätt mens
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-21 11:03:33 följande:

Tack! Hoppas att det blir samma här. Blöder otroligt mycket just nu, så hoppas verkligen att det avtar.

Förresten, hur blev det m ÄL sen?

Jag fick min äl 17 dagar efter jag började blöda, känns skönt så nu får vi se om de tagit sig eller om de kommer mens istället
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-21 14:03:27 följande:

Hur mår du nu?

Tror jag är lite skengravid eller inbillar mig. Har mensvärk, lite illamående och småstick i brösten då och då men har alltid mensvärk innan mens annars också. Men detta är mer molande och lite mer på höger sida. Vågar inte tro att jag har den turen att bli gravid direkt efter mf... Men hoppas gör jag ju
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)