Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Och där kom mensen. Förstår inte varför de inte vill sig denna gången. De gick så fort med första?.. vill nästan bara bryta ut i tårar... Nu går vi in på försök nr 7, hoppas hoppas att 2015 är ett bättre år och att de gärna börjar bra. Någon med Bim i januari? Nytt Bim här 21\1

• 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-23 08:27:04 följande:

Usch vad tråkigt! 2015 måste bli vårt år!!

Äl börjar närma sig här så bim blir in på januari nån gång. Vi kör nog på trots allt var det så tidiga mf.

Jag har äl runt den 10de. Låt januari vara våran turmånad !
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-23 08:23:59 följande:

Trist med mensen!!!!

Om det är någon tröst så va det på 7e försöket vi plussade (gick på första försöket m första). Min bästis plussade med bägge barn på 7e försöket .

Ja jag hoppas de. Denna gången tänkte jag testa med digitalt äl test men grejen är ju inte att Hur inte träffar inom äl för de gör vi enligt testerna som vi har nu. Men ja vi får se om de blir Lucky nr 7 haha
  • 1StoltMamma

Nu är tant röd slut och hoppas på att hon inte visar sig på minst 1 år till iaf haha.. nä men ärligt 2015 ska börja bra och ge mig plus!.. äl runt den 10/1 någon som hade bim i januari?

• 1StoltMamma
    in the making skrev 2014-12-31 09:26:47 följande:

Tänkte ta ett test och se om jag kunde dricka champagne m.m. utan samvetskval ikväll, vad tror ni? Ser vi o syne? Ser faktiskt rosa ut, bim 3e Jan.

GRATTIS
  • 1StoltMamma
    Tallbarr12 skrev 2015-01-01 15:47:25 följande:

Gott nytt år på er! Vaknade igår morse och fattade inte varför jag hade ont i magen, men under dagen så blev med mer och mer ensidig så hej ägglossning, hade börjat tro att du inte skulle dyka upp denna månaden!

Hur går det för er andra? Några som har äl och bim framöver?

Jag har bim runt den 21de och äl nu nästa vecka så håller tummarna
  • 1StoltMamma

Roligt att de blivit så många plus nu är vi inte många kvar som väntar in sitt plus. Vi testar ju med digitalt äl test denna månaden. Tycker de är smidigare nu när jag väl börjat testa. Inte behöva tolka om de verkligen är positivt eller inte utan få de svart på vitt. Egentligen vill jag mest dubbelkolla om jag känner min kropp och om allt blivit regelbundet. Tror jag har äl på fredag i mina uträkningar

• 1StoltMamma

Då börjar nu den långa väntan till Bim..... Känns inte jätte positivt om jag ska vara ärlig

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)