Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Varför inte? Håller tummarna så klart
Varför inte? Håller tummarna så klart
Om man nu ska känna efter lite eller behöver inte lämna efter så mycket för jag har hemsk molvärk idag!.. Hoppas de är tecken på något gott
Jag tycker minsann att jag ser ett streck! Håller tummarna AnnC
Så nu börjar symptomen på mensen komma, smått pms också .. börjar kännas helt kört. Fattar inte varför de tar sådan jäkla tid denna gången? Spricker snart!
Hur går de för er? Själv väntar och väntar och väntar jag på Bim
Jag väntar och väntar jag med! Har bim senast imorgon så väntar nog till to-fre med att testa om inte mensen kommit innan.
Hade molvärk runt dag 6-8 efter äl och senaste dagarna har det pirrar i brösten och känt av lite foglossning. Det är jättesvårt denna månaden att inte ha höga förhoppningar!
Hur känns det för dig?
Tog ett test idag men var negativt, är dock bara på bim-5 eller 6. Hoppet finns ännu, känns på något sett som detta är månaden jag får plus. Hoppas hoppas hoppas
Hur många dagar efter äl är det? Tycker det är lättare med äl+ än bim- eftersom lutealfasen kan skilja sig åt
Tänk på att ägget oftast släpper nån dag senare än positivt äl test. Så ja det är ju tidigt men jag håller tummarna att det blir plus om några dagar!
Tog ett till idag , Hur vanligt är de med spök på Clearblue ? Fick ett svagt knappt så ögat kunde se. Är så Bim -4 eller 5. Men säkert inbillning, får ta nytt test på söndag