Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

AnnC skrev 2015-01-09 05:45:39 följande:

Varför inte? Håller tummarna så klart

Är väl mer att man inte vågar hoppas. Men vet nu att vi prickat in äl svart på vitt.. när har du Bim?
  • 1StoltMamma

Om man nu ska känna efter lite eller behöver inte lämna efter så mycket för jag har hemsk molvärk idag!.. Hoppas de är tecken på något gott

• 1StoltMamma

Så nu börjar symptomen på mensen komma, smått pms också .. börjar kännas helt kört. Fattar inte varför de tar sådan jäkla tid denna gången? Spricker snart!

• 1StoltMamma
    Tallbarr12 skrev 2015-01-13 14:06:11 följande:

Jag väntar och väntar jag med! Har bim senast imorgon så väntar nog till to-fre med att testa om inte mensen kommit innan.

Hade molvärk runt dag 6-8 efter äl och senaste dagarna har det pirrar i brösten och känt av lite foglossning. Det är jättesvårt denna månaden att inte ha höga förhoppningar!

Hur känns det för dig?

Bim tisdag nästa vecka. Sedan äl+5 har jag känt av brösten men har inte ont, molvärk men de brukar jag dock ha annars också men min mage är bubblig också men kan vara något annat men hoppas ju ändå haha
  • 1StoltMamma

Tog ett test idag men var negativt, är dock bara på bim-5 eller 6. Hoppet finns ännu, känns på något sett som detta är månaden jag får plus. Hoppas hoppas hoppas

• 1StoltMamma
    AnnC skrev 2015-01-15 08:40:19 följande:

Hur många dagar efter äl är det? Tycker det är lättare med äl+ än bim- eftersom lutealfasen kan skilja sig åt

jo min varierar lite men nu är jag på ä+9 om man räknar dagen jag fick glad gubbe
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2015-01-15 09:30:19 följande:

Tänk på att ägget oftast släpper nån dag senare än positivt äl test. Så ja det är ju tidigt men jag håller tummarna att det blir plus om några dagar!

Jo jag vet men kan inte låta bli att testa haha har massa billiga tester och ett ClearBlue som ligger här hemma
  • 1StoltMamma

Tog ett till idag , Hur vanligt är de med spök på Clearblue ? Fick ett svagt knappt så ögat kunde se. Är så Bim -4 eller 5. Men säkert inbillning, får ta nytt test på söndag

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)