Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Jag ljög, de blev positivt test idag igen... Ja jag fattar inget. Men kör på bara och får se resultat om 13-14 dagar
Jag ljög, de blev positivt test idag igen... Ja jag fattar inget. Men kör på bara och får se resultat om 13-14 dagar
Ja de är negativt men alla symptom visar att jag har ägglossning så tror min nästa Bim är runt den 28/10
Grattis till +
Jag gick upp 28 kg och tog mig ca 4-5 månader att gå ner allt Men min mage är dock fortfarande inte "tillbaka" och kommer nog inte bli som innan i heller.
Är på Bim-7 om jag har rätt för mig. Denna väntan är så dryg, finns inget att göra mer än att vänta...
Något säger mig att de kanske hänt något denna månaden. Men vågar inte lyssna på den känslan, rädd för att bli besviken
Går här i väntan, Bim-4 på lördag. Tänkte testa på lördag, inte lönt nu även om de knappt känns lönt på lördag haha men håller tummar och tår
Bim idag (äl+14) och ingen tillstymmelse till mens än... Och inga test har jag hemma, så får gott vänta och se...!
Gjorde nyss ett test bim-6 och de dök upp ett super svagt streck! Hoppas de blir starkare nu och inte är något dumt spökestreck !
Oj menade Bim-5 Men blir ändå paff sist plussa jag Bim-2