Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Jag ljög, de blev positivt test idag igen... Ja jag fattar inget. Men kör på bara och får se resultat om 13-14 dagar

• 1StoltMamma

Ja de är negativt men alla symptom visar att jag har ägglossning så tror min nästa Bim är runt den 28/10

• 1StoltMamma

Jag gick upp 28 kg och tog mig ca 4-5 månader att gå ner allt Men min mage är dock fortfarande inte "tillbaka" och kommer nog inte bli som innan i heller.

• 1StoltMamma

Är på Bim-7 om jag har rätt för mig. Denna väntan är så dryg, finns inget att göra mer än att vänta...

• 1StoltMamma

Något säger mig att de kanske hänt något denna månaden. Men vågar inte lyssna på den känslan, rädd för att bli besviken

• 1StoltMamma

Går här i väntan, Bim-4 på lördag. Tänkte testa på lördag, inte lönt nu även om de knappt känns lönt på lördag haha men håller tummar och tår

• 1StoltMamma
    Tallbarr12 skrev 2014-10-23 21:15:54 följande:

Bim idag (äl+14) och ingen tillstymmelse till mens än... Och inga test har jag hemma, så får gott vänta och se...!

Håller tummarna, själv går jag molande värk från och till och idag började de ploppa finnar i hela ansiktet så kanske är mens på g ? Men känner faktiskt mig gravid men kanske bara inbillar mig ....
  • 1StoltMamma

Gjorde nyss ett test bim-6 och de dök upp ett super svagt streck! Hoppas de blir starkare nu och inte är något dumt spökestreck !

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)