Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Stort grattis annc!!
Vad roligt med så många plus, oktober var en bra månad i den här tråden..
1stoltmamma: Vi har bim vid 10/11 om kroppen håller samma lunk även denna månad.
Stort grattis annc!!
Vad roligt med så många plus, oktober var en bra månad i den här tråden..
1stoltmamma: Vi har bim vid 10/11 om kroppen håller samma lunk även denna månad.
Äntligen slutat blöda, nu kör vi igång igen.
Det rullar väl på, hade bara kvar tre äl-test och det visade bara halvstarkt första dagen sen minskade det så då var äl precis innan kanske? Hade inga flytningar eller ont så jag kanske hoppade äl den här månaden.. Men det känns ingenting i övrigt heller så det är bara att vänta en vecka till så får vi se
Hur går det för dig In the making? Du hade bim den 10e? Eller minns jag fel?
Åh nej, hemskt ledsen för er skull AnnC..
In the making - hur går det för dig?
Ego: ingen mens och negativt test, gissar på sen äl och mens i dagarna.
November/december kanske är när det händer..
Vilken chock Bittersweet, dålig kommunikation är bara förnamner som det låter. men som sagt ökar det chansen inför nästa cykel är det nog värt det..
Hej, får hoppa in här igen... Hade blödningar av och till i helgen och gyn konstaterade idag att jag fått missfall...
Shit vad ni kan mycket om kroppen! Fast man måste ju lära sig när kroppen behöver hjälp.. Tänk om vi kunde felsöka kroppen i datorn och få rätt meficin ordinerad direkt istället för att det ska variera beroende på vilken läkare man får träffa..
Ego: mens idag, "firade" med att köpa pär morbergs glögg (mums) Och mörkchoklad.. Undrar om jag ska köpa roserot igen eller köra utan denna gången oxå.?. Äl-test fick jag hem igår.. Så nu jäklar.
Ja det är min nya favorit glögg, måste testa vitvinglöggen och roseglöggen oxå! Vilken tur jag fick mens så jag hinner det positivttänkande delux!
Nu är det dags för några att plussa igen tror jag bestämt!