Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej hallå, får man hänga på?

Vi har en son född i juli -12 och jag har längtat efter syskon sedan han var ett halvår kanske men nu så har gubben godkänt det oxå! Wiie.. Eller ja nu och nu, sedan maj kör vi oskyddat, vi tänkte att blir det så blir det -fast det är svårt att inte försöka förutse äl och bim och allt det här borde ha varit äl nu btw

Känner igen några här från 2012 hoppas på många plus inom snar framtid!

Beklagar verkligen er förlust AnnC, jag kan inte ens föreställa mig den sorgen..kram

• in the making

Hej igen Tallbarr minns dig oxå!

Hur går det med er kille? Tänk att de blir två år i år! Sjukt snabbt tiden går när man har barn..

• in the making
    Tallbarr12 skrev 2014-07-20 08:24:46 följande:

Ja, det är helt galet! Han börjar kännas så stor, förstår så mycket och lär sig så mycket hela tiden. Men Edvin pratar inte så mycket än så han blir vansinnigt frustrerad när man inte förstår vad han vill... Ska bli intressant att se hur det går på förskolan, han börjar i augusti

Hur är det för er?

Casper pratar mycket men vi får gissa vad han säger mest hela tiden =') pratet brukar oftast lossna fort när de väl börjar prata så oroa er inte för mycket, en del barn samlar ihop stor ordförståelse innan de börjar tala..

det besvärligaste här hemma är att han inte kan sova själv utan vaknar och gråter om och om igen hela kvällarna och nätterna tills han går ligga med en hand på någon av oss helst mig men hur länge ska det hålla på..nu på semestern ska vi testa att ta bort dagsovningen..den vackna tiden är dock underbar <3
  • in the making

Bittersweet kan det inte vara så att det första var en nidblödning och sen kom ni åt nån skör slemhinna eller nå under myset som blödde under natten? Jag har inte så stor koll men kanske? Hoppas att det är något positivt på gång!

• in the making

Ojsan spännande tider! Lycka till ni som väntar på bim..

här dök mensen upp en vecka tidigt, vilket borde betyda att vi hinner ett försök nu på semestern! Wiie

• in the making

Hoppas mensstrulet innebär graviditet tessi1983!

Här är det bråda äl-dagar och vi som var på spa i tisdags, inte bra för spermierna men men..

Hoppas plusen ramlar in i tråden snart!

• in the making

Vilka upplyftande nyheter knytetsmamma, håller tummarna!

Vilken tydlig stegring majrovan, lycka till!

Nu borde äl ha varit, värken har avtagit och vi har tillochmed lyckats mysa hela helgen! Nu snabbspolning till 25/8 vilket borde vara BIM.

• in the making

Hur går det för er i väntan på bim??

Här kom mensen och jag får nog räkna om min cykel till 28/29 dagar istället för 32 som förut, äl-test vore kanske lättast för att få koll på kroppen ändå.. Aja påt igen bara

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)