Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hm efter att ännu en i bekantskaps kretsen kommit ut som gravid beställde jag hem äl-tester idag, men när ska man testa med dem? På morgonen, mitt på dagen? Beställde från testlagret. någon som har erfarenheter?

• in the making

Okej det står väl direktiv på testen oxå men hjärnan gick på högvarv där ett tag så då tog jag och kokade svartvinbärsgele så det gick över.

• in the making

Vad tråkigt bittersweet, men jag fortsätter hålla tummarna ett tag till för er!

Lycka till stoltmamma!

Här ska testandet snart köra igång oxå..

• in the making
    AnnC skrev 2014-08-27 08:55:19 följande:

Nån av er som tempar? Jag blir inte klok på min kurva denna månaden. Äl test positivt hela söndagen och måndag morgon. Men min temp går inte upp riktigt. Men det har inte heller varit någon riktig dip som jag brukar ha på äl dagen. Och så har jag fruktansvärd värk nere i ryggslutet, nu mest på höger sida. Några teorier??

Jag gissar på temphöjning imorgon hoppas tempen stabiliserar sig så du får lättare att tyda kroppen nu! Håller tummarna...
  • in the making

Ise Vad härligt med den ny-gravid-lyckan, när man inte kan sluta le!!

Skönt med höjning annc, lurigt med hoppig temp innan men vad betyder det egentligen? Höjningen kom ju så då borde ju äl ha skett oavsett?

Vi fick utslag på äl-testen idag så nu är det bara att ladda e

• in the making

Äsch vad trist tessi, fast så länge mensen inte kommer är det ju inte kört!!

rosali84 skrev 2014-09-02 00:07:21 följande:

Här har mensen precis satt igång igen :( Blir försök nr 15 nu :(

Vad tråkigt! Speciellt efter så många försök håller tummarna för er den här cykeln..

Spännande knytetsmamma, häftigt att kunna tjuvkika under resans gång liksom..
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)