Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Tjejer min mens va jättekonstig denna gången. Först fick jag bruna flyttningar i nästan 5 dagar(!), sen blödde jag som vanligt i bara 2 dagar. Efteråt kom det bruna flyttningar igen i nästan 4 dagar. Men det märkligaste va att jag hade molvärk konstant i nästan 10 dagar! Så här har jag nog aldrig haft....

• Bittersweet2012

Xarxia - håller tummarna!!!!!

Själv åkte jag på matförgiftning... Har aldrig spytt så mycket i mitt liv nog! Tråkigt bara att det inte betyder nåt annat än matförgiftning... Men men!
    ÄL till helgen, så vi får försöka pricka det då.

• Bittersweet2012

Min man är bortrest fram till torsdagkväll, så om jag har tur kan vi mysa lite när han kommer, annars får det bli fre-söndag. Jag vet att det är bättre med varannan dag, men får en känsla att ÄL kommer tidigare denna gång... Så vi får väl hoppas att vi inte missar den....

• Bittersweet2012

Gjorde testet precis, men det verkar inte som att det blev positivt... Jättekonstigt då jag har haft ont i äggstockar hela dan idag o har det fortfarande o MASSA med flyttningar.... Tror ni att jag missat äl???? Det är dag 12 idag o jag har cykel på 28 dagar.

Försökte bifoga bild men det verkar inte gå från iPad

• Bittersweet2012
    SessanM skrev 2014-08-15 23:47:29 följande:

Attans idag kom mensen ändå :( Jaja, bara att prova igen nästa månad! Var ju trots allt bara första försöket men någonstans hoppas man ju vara den där lyckligt lottade som får plus med en gång..

Va trist!
  • Bittersweet2012

Tjejer nu få ni hjälpa mig lite... Jag gjorde ÄL-test dag 11 o då va streck relativt stark men inte lika stark som kontrollstreck, samma resultat dag 12, tom lite starkare. Dag 13 va strecken betydligt ljusare än dag 11 o 12, dag 14 ännu ljusare. Jag hade extremt ont i äggstockar dag 11 o12, mindre dag 13 o 14. När hade jag ÄL???? Håller på att bli tokig...

• Bittersweet2012

Nej, jag testade alla gånger på kvällen. Jag blev bara fundersam eftersom det står i instruktioner att om man får lila starka streck så sker ÄL inom 24-48 timmar. Och om det är så innebär det att man inte får lika starka streck under själva ÄL?

• Bittersweet2012
    Ise skrev 2014-08-17 14:11:10 följande:

Jag undrar lite samma sak. Enligt mina test så var det som starkast/positivt dag 13-14. Dag 14 på kvällen var det svagare och dag 15 och 16(idag) är de inte längre positiva.

Hade smärta i magen och äggviteflytningar på dagen dag 14.

Enligt vad jag har hört så har ägget släppt när man inte längre får ett positivt test. Vilket för mig borde vara på kvällen dag 14.

Hade sex både dag 13 och 14 så nu jäklar i mig hoppas jag det tar. Ska ha idag med för säkerhets skull.

Exakt så såg mina tester ut dag 11-14 (som dina 13-15). Eftersom jag blev lite osäker när jag hade själva äl så myste vi dag 12-13-14. Får se om det tog sig....
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)