Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Grattis WillhiamsMamma!!!!!! Äntligen kom det plus!!! Nu håller vi tummarna för flera plus i september-oktober!!!!

• Bittersweet2012
    Tallbarr12 skrev 2014-09-19 13:41:48 följande:

BIM-lista

Tallbarr12: 21-23/9

LittleJoanie: 22/9

KnytetsMamma: 25/9Bettersweet2012: 27/91stoltMamma: 17/10

Då är vi några som har BIM nästa vecka Håller tummarna för flera plus!!!!! Nån som har några symptom?

Jag tycker inte ha några förutom en... Men inte säker om det är symptom öht. Jag har haft såna hugg i ljumskan som är väldig lik de som man får när bäbis fixerar sig (dock inte lika kraftigt), förstår ni va jag menar? Det kommer o går, håller i sig kanske 10-20 sekunder. Har haft det sedan i söndags.
  • Bittersweet2012

Tallbarr12 - eller hur?! Känns som en evighet mellan varje ÄL o bim... Jag har HELA 16 dagar mellan ÄL o bim....håller på att bli CRAAAAZZZZYYYY här.... Mannen frågade imorse om jag va på smällen eftersom jag svimmade igårmorse, men det är väl för tidigt för såna symptom än (bim -7 idag).

• Bittersweet2012

Fick reda på att svägerskan ska ha en till.... Satt o grät i en timme o kunde inte sluta
    Känns så orättvist...
    Och jag tror att det inte blir nåt plus denna månaden...4e försök åt skogen (fick bruna flyttningar idag o kraftig molvärk)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)