Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Välkommen Solkatten och grattis till plus!
Välkommen Solkatten och grattis till plus!
Välkommen Ultiva!
Visst går tiden långsamt när man försöker?! Känns helt plötsligt att man har 36 timmar i dygnet istället för 24!
Jag har just fått ett riktigt dåligt samvete... Vi är på semester nu i Grekland o under en vecka har jag druckit öl, vin o drinkar... O guuud vilka goda drinkar de gör på vårt hotell! Det blev inga mängder...men typ ett glas vin eller öl till middan o sen en drink när vi tittade på show. Jag vet att det är dumt av mig att inte sluta helt men det är inte förrän ikväll som det slog mig att jag kan va gravid... Shit va jag har dåligt samvete nu!!
Tack tjejer! Det känna bättre nu
Nu med eftertanke så är det kanske lika bra att passa på o ta ett glas vin till maten medan man kan för sen är det minst ett år uppehåll
Tallbarr12 håller verkligen tummarna!
Välkomna Sous och Tessi1983!
Tallbarr12 det är ju 3 dagar till BIM, så det är säkert för tidigt!
Har du några symptom???
Äl+13 här idag (brukar ha 11-14 dagar emellan) och fortfarande ingen mens, men däremot svullen mage, molvärk och blir kissnödig hela tiden verkligen... Är hos svärföräldrarna över helgen och lämnade medvetet testet hemma, så blir test tidigast på måndag, om inte mensen dyker upp innan. Låååånga dagar just nu!
Hade ni lätt eller svårt att få första barnet? Och hur tänker ni nu kring andra?
Här dök mensen upp nu, så får spara testet till en annan månad...
Hihi Tessi1983! Trodde att det va bara jag som va så otålig o testade igår (ÄL+9, bim -6). Men visst va det negativt.
Känner mig illamående till o från o väldigt trött på kvällarna (men det kan oxå beror på det varma vädret). Det som gör mig lite suspekt är mitt humör de senaste dagarna - blir arg o förbannad för inget (brukar inte bli överkänslig förrän dagen innan mensen eller under själva mensen, så PMS är det nog inte... ).
Missciss, det är ju fortfarande tidigt för oss!
När jag blev gravid med E så testade jag på bim-dagen o då va strecken bara ljusrosa. Man rekommenderar ju att testa tidigast på bim dagen, men helst några dagar efter bim