Inlägg från: Tallbarr12 |Visa alla inlägg
  • Tallbarr12

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej allihop igen, blev lite off när mensen kom i söndags så har inte hängt här så mycket sen dess. Dessutom var mensen mindre än vanligt och magen fortfarande lite svullen så tog tom ett test nån dag sen men det var såklart negativt och nu är magen platt som en pannkaka. Så nu siktar vi på augusti istället!

Så tråkigt bittersweet och missciss att ni fått mens, hoppades på er!

• Tallbarr12

Lista är jättebra, men helst inte i trådstarten som sagt! Lägger till mig nästa jag jag sitter vid datorn.

• Tallbarr12

Ni får gärna lägga till mig med.

Son född november 2012. Första försöket i juni 2014. 29 år.

• Tallbarr12

Jag träffar fortfarande min mammagrupp jag lärde känna när jag var gravid med sonen. Vi är nio stycken som fick barn mellan sept-nov 2012 och tre fick syskon nu i våras och två är gravida och ska ha i början av nästa år. Man blir ju inte mindre sugen på att bli gravid när man träffar dom!

• Tallbarr12
    WillhiamsMamma skrev 2014-08-07 11:47:20 följande:

Hej allihop. Så många vi blivit :) Måste fråga om någon av er andra känt såhär och sedan plussat.

Om jag räknat rätt så hade jag äl igår. Vi hade mys i förrgår och igår.
    Idag enda sedan jag vaknade har jag haft en väldigt intensiv molande värk i tjejmagen. Det känns som precis i början av mensen och det har ännu inte gett med sig en enda gång sedan 7 imorse. Det har känts så pass att jag fått lägga mig ner.

Om vi nu haft sådan tur och verkligen prickat rätt denna gången. Är det verkligen fysiskt möjligt att man kan känna något redan då?. Hade ju nyss Äl.
    Känns overkligt att man skulle kunna känna ngt redan samtidigt som det känns ju sanslöst att jag skulle inbillar mig såhär. Man börjar ju bli lite smått frustrerad men inte så man börjar inbilla sig får jag hoppas ;) 

Någon annan? :)

Kan det vara så att det är ägglossningen du känner av idag? 
  • Tallbarr12

Lägger till mig i bim-listan igen. Fick gå många sidor bakåt för att hitta den så är inte tvärsäker på att det är den nyaste eller att den är helt uppdaterad. Hur går det för er som har bim i dagarna? 

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    5/8 Tessi1983
    7/8 AleLB
    8/8 rosali84
    9/8 Tedax
    10/8 AnnC 
    21/8 WillhiamsMamma
    21/8 Tallbarr12

• Tallbarr12

I onsdags hade jag äl-flytningar och i torsdags molvärk en stund i magen, vilket brukar betyda ägglossning för mig. Men igår hade jag lite trådiga flytningar igen och idag molar magen, så nu är jag allmänt förvirrad över om det var äl i torsdags eller idag... Bara att se det positivt, mer sex!

• Tallbarr12
    Missciss skrev 2014-08-10 16:17:35 följande:

Tar du äl-test Tallbarr?

Nä jag gör inte det, blev lite less inför förra graviditeten med äl-tester och tempning och allt. Eftersom jag har mer regelbunden cykel denna gången och märker av ägglossningen med både flytningar och värk så har jag valt att skippa det än så länge. Men visst, hade jag tagit äl-tester denna månaden hade jag ju varit mer säker på när äl är...
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)