Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Kan tidigast börja testa nästa fredag. Så håller med denna väntan........
Kan tidigast börja testa nästa fredag. Så håller med denna väntan........
Nu börjar det blöda... Inget bad o ingen augustibebis sen så skiter jag väl i badet i det stora hela men ni fattar...
Har nån av er testat graviditetstester (stav) från billiga-tester?
Trodde jag hade 13 dagar mellan ägglossning och mens men de är ju 10 dagar så nästa bim är ca den 22de. När kan jag börja testa då? Har 11 test hemma så gör inget om jag slösar lite. Även om jag tror att de inte tagit sig som vanligt.
Kunde inte hålla mig o gjorde test (Bim -5/6 idag).....O jag tycks se en liten skugga. Men vänta med alla "grattis", för nu när jag va på toa kom det lite ljusbrunt när jag torkade mig.....så det är tveksamt om det stannar kvar . För övrigt mår jag illa, trött, ömma bröst till o från och molvärk i nedre delen av mage.
Kände nyss ett stick på vänster sida i tjejmagen och nu lite molande äl+5 men säkert inget...
BIM igår och det kom en lite brun flytning som stannade av till kvällen. Idag kom det en likadan, men inget blod. Kan det vara ett tidigt missfall? Har inte testat ännu men kanske ska göra det.. Tänkte egentligen vänta ut om det kommer någon mens men nu blev jag konfunderad..