Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Denna väntan... 10 dagar till bim, känns som en evighet!
Nån annan som är kvar här som har bim i december?
Denna väntan... 10 dagar till bim, känns som en evighet!
Nån annan som är kvar här som har bim i december?
Hur går det AnnC? Har du lyckats att hålla dig o inte testa imorse?
Jag skrev ju här äl+3 att jag kände ett stick så som jag känt tidigare graviditeter när ägget fäst och sedan att jag läste att ägget fortfarande är i äggledaren då så hoppades inte på det. Jag vill verkligen inte ha rätt... Men det är därför jag nojjar för utomkveds och har läst om de som haft det så här med testerna och då har det varit utomkveds...
Ååååå vad frustrerande!!!! Är inne på dag 47 (!!!!) nu och ingen mens i sikte öht, så himla irriterande. Och känner mig absolut inte gravid samt att jag ju testade negativt i helgen. Det måste ju vara något som inte står rätt till med min kropp. Jag hoppas verkligen att jag kan få hjälp när jag ska till gyn i februari..
Känner mig så sjukt bitter nu.
Bittersweet: de hade ingen återbudslista utan jag måste själv ringa och kolla i så fall.
Väntan...väntan...väntan... Känns som en evighet denna gången med.... Dotter åkte på vinterkräksjuka o nu går jag o mår småilla kan inte va nåt annat än kräksjuka för min del med, då är jag bara på ÄL+6 idag.
AnnC. Så tråkigt att höra att tester blir inte starkare utan svagare .
Sessanm har du känt av någon ägglossning? Är den "sen" så blir ju mensen sen, tänkte jag..
Är hemskt ledsen över att ni ska måste plågas igen AnnC. Hoppas att ni får er att lyckliga utgång snart ????
Tallbarr. jag såg en fertilitetsläkare på tv för inte så länge sedan som sa att en snabbis med folk i nästa rum gjorde spermierna mer alerta, så det kan ju vara lite positivt oxå