• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Inget starkare idag heller.

Fick svar på mitt tsh nu och kan nog utesluta det iaf, hade jättebra värde! 0,81. Konstigt den låg på 1,9 för bara en månad sedan??

Ok, så skönt på ett sätt men då undrar jag vad problemet kan vara?

Säger nog adjö till testerna några dagar iaf, kanske testar digitalt igen till helgen o ser om veckorna ökat.

• AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-08 19:53:15 följande:
    Nu när jag tänker efter så kanske har jag bim om 14 dgr... Min ÄL va ju några dagar försenad, så jag borde väl räkna med 16 dagar lutealfas, eller hur gjorde ni efter tidig mf? Hade jag inte testat på bim -1 så hade jag trott att mensen kom när den skulle o så hade jag förväntat nästa bim den 18/12. Men nu kanske skulle man sikta på bim runt 22-24 december??
    Lutealfasen brukar ju vara lika lång så räkna så många dagar som du brukar ha efter äl håller tummarna!!
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2014-12-08 23:46:19 följande:
    jag har Bim runt julafton. Men blir nog inget denna månaden. Stressen är p å max och vi finner ingen tid för varandra just nu, känns inte alls kul
    Hinner ni inte ens med en liten snabbis? eller är det mer prestationsstress du menar?
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2014-12-09 11:11:59 följande:
    Jo de är just de att det bara blir snabbis innan läggdags känns liksom lite påtvingat men mycket stress och personalbrist på mitt jobb just nu. Men under kan ju ske så snälla tomten, ett plus i julklapp haha.
    Snabbisar kan det absolut bli barn av håller tummar!!
  • AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-10 14:33:22 följande:

Hur går det AnnC? Har du lyckats att hålla dig o inte testa imorse? smile5.gif

Nästan.. fick hem nya tester igår av annat märke så ville ta min sista av de gamla samtidigt som en ny för att kunna jämföra (bortförklaringar) det visade iaf samma som innan. Just nu är jag nästan mest orolig för utomkveds, så vanligt mf vore en lättnad. Fast helst inte innan eller under helgen så jag kan bada... Vilka krav jag har

Har läst nån enstaka solskenshistoria med så det hoppas jag så klart allra mest på men försöker ändå vara lite realistisk.
  • AnnC

Jag skrev ju här äl+3 att jag kände ett stick så som jag känt tidigare graviditeter när ägget fäst och sedan att jag läste att ägget fortfarande är i äggledaren då så hoppades inte på det. Jag vill verkligen inte ha rätt... Men det är därför jag nojjar för utomkveds och har läst om de som haft det så här med testerna och då har det varit utomkveds...

• AnnC

Har massa mensvärk och mina grav test nu är ytterst svagt positiva... Om jag inte börjat blöda i em ska jag få utskrivet progesteron vagitorier, en ren desperat chansning! Men om jag ska va realistisk så blir det nog andra missfallet på raken nu...

• AnnC

Här är en till som borde söka jobb, blir av med mitt om drygt ett år.... Blää på allt.

• AnnC

Åh fy för kräksjukan! Hoppas du klarar dig!

Ja testen är mycket svagare men fortfarande svagt positiva. Jag vågar knappt gå på toa här, runt 15 får jag receptet. Hoppas på mirakel!

• AnnC

Nu börjar det blöda... Inget bad o ingen augustibebis sen så skiter jag väl i badet i det stora hela men ni fattar...

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)