Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Synd man måste vara inloggad på datorn för att lägga upp bild. Annars hade ni fått analysera med mig haha
På den nyare FL appen kan man lägga in bilder! Analyserar gärna
Synd man måste vara inloggad på datorn för att lägga upp bild. Annars hade ni fått analysera med mig haha
Hade ÄL förra veckan, men fick inte till något ordenligt försök denna månad heller, stress och prestationsångest... Det känns som om det aldrig kommer att bli något syskon.
Har flera höggravida vänner med 2012:or sedan tidigare, så snart blir det bebis lite här och var. Naturligtvis jätteroligt för dem, men jag vill ju också...
Vill få lite hjälp att välja... Har inga ÄL-tester hemma o nu funderar jag om jag ska köpa digital eller vanliga. Nån som har erfarenhet av båda?
Ja och där började jag blöda, 2 dagar tidigare till och med... De där strecket betydde tydligen inget. Blir så arg att kroppen luras, att syskon ska ta längre tid, och nu börjar dessa tankar om de verkligen blir något syskon. Blir så ledsen även om jag lovade mig själv att inte bli det. Ja december nästa då....
Jag har fruktansvärt ont idag i nedre ryggen på höger sida, känns som det är njurarna typ. Hade så i augusti med, ont i fyra dagar efter äl! Blev ju inte gravid då så tänker att jag inte blir det nu heller? Men undrar varför det blir så och bara ibland??
Haha! Såg precis att autocorrect ändrade från "bihålorna" till behållarna...
Två av tre gånger jag blivit gravid har jag känt ett stick i livmodern som varar i några sekunder, på dag 7 efter äl.
Kände nyss nåt liknande stick, 3 dagar efter äl. Så mycket tidigare men visst är det möjligt att det kan fästa redan dag 3??
Gud så dum man är som skruvar upp sina förhoppningar här!! Men kan ju inte låta bli. Tjocka/slemmiga flytningar med (ursäkta infon haha)