Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Välkommen happyliving!ð??¹
    Tråkigt med foglossning
    När tänkte du testa dog?

• Bittersweet2012

Tror inte att män kan förstå hur det känns när man inte lyckas bli gravid. Min man tror att jag kommer att bli på smällen så fort vi har oskyddat sex. När jag sa till honom i helgen att jag inte trodde att jag va gravid, så fick jag till svar "men våddå? Vi hade ju inte skyddat oss - då finns det bebis i magen!". Sen hår han o frågar varannan dag om jag tror att jag är på smällen o när jag tänkte göra test... Vet inte om han är så positiv eller bara dum

• Bittersweet2012

Hur går det tjejer????

Fick precis veta att 2 av mina tjejkompisar är gravida (med 2 veckor mellan bf!). Jätteglad för deras skull, men samtidigt blev lite deppig... Vet att det är dumt att bli ledsen eftersom vi är bara på första försöket, men jag vet inte varför jag känner så...

Vet inte exakt om jag har bim idag eller på tisdag, men gjorde test idag o det va negative

• Bittersweet2012

Då är det myyyyyys som gäller Tedax!!! ð???

Ena tjejkompisen blev gravid på första försöker (första barnet), den andra blev gravid efter 4 försök (andra barnet o det första gick på 10e försök). Så jag är JÄTTEGLAD för både två, men du vet den känslan att man är utanför...
    Mannen sa så idag "nu beställer du ÄL-stickor o vi kör hårt nästa månad!" Han är en tävlingsmänniska minst sagt

• Bittersweet2012

Hej på er! Fick mens förra helgen, nu väntar vi på ÄL som borde komma i dagarna. Hoppas på att pricka den denna gången

• Bittersweet2012

Välkommen AnnC! Beklagar verkligen den stora sorgen...
    Hoppas att ni lyckas att bli gravida ganska fort.
    Xarxia va roligt att ni får en barnfri helg just över ÄL .

Tänkte bara kolla med er om nån vet om man har mest ont i äggstockar innan själva ÄL eller under den??? Jag har haft lite ont i några dagar, men igår gjorde det riktigt ont o nu när jag vaknat så känner jag av lite i äggstockarna, men det gör inte lika mycket ont som igår. Va tror ni??

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)