-
Åh fy tusan, tänker på dig imorgon <3AnnC skrev 2015-05-11 17:52:59 följande:Ska till sjukhuset och få cytotec imorgon då det inte vill komma ut av sig självt.
-
Åh grattis!!bjarnes12 skrev 2015-05-11 17:38:09 följande:
Blir förhoppningsvis syskon i januari <3
-
Jag gör heller inget speciellt egentligen, brukar ligga kvar några minuter bara.
Trodde jag hade äl i förrgår, men känns som om det var idag istället. Men det gör inget, det blev desto trevligare bara -
Ah va trist! Men bra att du har kontakt med gyn.SessanM skrev 2015-05-16 15:51:43 följande:
Här misslyckades vi precis med försök nr 10. Dubbelt så många som när dottern blev till. Nu har jag ätit provera i 3 månader så får ringa gyn på måndag och se vad de säger. Gissar att jag får fortsätta 3 till. Att det ska vara så himla svårt...
-
Välkommen!Darimna skrev 2015-05-25 12:27:54 följande:
Hej!
Får jag vara med här?
Har en dotter som fyller 3år i juli och har precis börjat planera 2an, men har redan gravidsymtom och BIM+9. Dock negativt test på BIM+5 så antagligen är det väl något annat, men ska dubbelkolla hos barnmorskan idag.
Blir det inte nu så blir det väl senare i år får man hoppas
Hade en tråd här med föräldrar till barn födda juni-12 (S skulle födas i juni men blev sen) som var aktiv ända till barnan var 2 år och det gav jättemycket så vore kul med något liknande igen
-
Jag räknar ner till bim på torsdag, har försökt ett år nu så är inte så hoppfull, men tycker att jag har en del symptom som jag inte brukar ha, som ligamentaktig smärta nere i ena ljumsken och har knaprat samarin i flera dagar nu pga sur mage... Men men i slutet av veckan vet vi.
-
Beräknad icke-mens alltså datumet när mensen är beräknad men när man inte vill att den ska kommaDarimna skrev 2015-05-27 07:32:56 följande:
Varför heter det bim förresten? Vad kommer "i" ifrån?
-
Och här kom mensen här med, skit också.
-
Vi är inne på 15e månaden med försök nu, så det går väl inte så direkt bra här... Fick avslag på remissen till sjukhuset för att vi har gemensamt barn sen tidigare, det kan man ju tycka att gyn borde ha koll på. Så nu har jag bokat en ny tid efter sommaren till en gyn som hör till en privatklinik. Tycker att jag fått mer oregelbunden cykel med och får inte lika ofta utslag på stickor och känner inte av äl varje månad heller, så hoppad jag kan får lite hjälp med att få fart på ägglossningen och kolla upp lite hormonvärden.
Var beräknad till denna veckan när jag var gravid i höstas, så det känns lite tungt nu... -
Tack för att du tänkte på mig! Fortfarande ingen lycka här, ska träffa gyn på måndag.dreaminggirl skrev 2015-08-05 12:51:24 följande:
Hur går det för er alla?
Tallbarr? AnnC?