Inlägg från: mammaSöt |Visa alla inlägg
  • mammaSöt

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Har fått nytt startdatum! Nästa vecka redan, nervöst, den 5e ska vi få våran baby!!!

• mammaSöt

Läkarna bestämde det, antar de har å göra med min graviditetsdiabetes å sen att de förväntat dig en svårare operation med mycket sammanväxningar vilket gör att d behöver vara två som opererar mig, de vill inte att jag ska starta spontant tror jag

• mammaSöt

Stort grattis!!!

Har ni något namn? Har du ont? Fick du spinal eller epidural bedövning? Nyfiken då jag fått spinal tidigare men denna gång nog får epidural.

Mossy skrev 2014-07-28 22:52:34 följande:

Nu är hon här vår lilla prinsessa. Snittet gick bra men jag har varit väldigt yr och kräkts upp det lilla jag fått i mig. Nu har lyckats behålla ett äpple som jag tuggat i mig under cirka 4 timmar. Hoppas yrseln blir bättre nu.

Mammahjärtat svämmar öve'

• mammaSöt

Jag kan bara sova någon timme per natt. Måste kissa, blir för varmt, vätskebrist, kramper, hemska drömmar.... somnade vid 12 igår, gick upp vid 04.00. däremellan uppe och kissade 2-3 ggr.

Skönt att få sömnbrist innan babyn kommer :( På dagarna är de för varmt kan inte sova då heller. Hur har ni andra det med sömn?????

• mammaSöt

Trist! Och nervöst? Men nu blir du kontrollerad! Då set de flöde och storlek och fostervatten! Bra du skickas vidare!!!!!

• mammaSöt

Grattis!!!! vad spännande det är nu när det händer en massa i tråden!

själv var jag på spec. mvc idag och fick järndropp. gjorde ont och jag blödde som en gris :)

sen var det narkossamtal men det var värdelöst, planen är noig att jag får två ryggbedövningar både spinal och epidural eftersom operationen förväntas bli lång. jag hatar sticken i ryggen så att få dubbla känns hemskt! samtidigt vill jag inte att bedövningen ska släppa.....

ska tillbaka på måndag, lämna blodprover, gå på spec. mvc och sen narkos igen. sedan är det tisdag och dags för snitt!

• mammaSöt

någon mer som går/vaggar så sjukt långsamt nu? Blev på riktigt omkörd vid ett övergångsställe av en tant med rullator imorse :)

• mammaSöt

Här är det vecka 37+0 idag! Någon mer som nästan förväntar sig att vattnet ska gå varje gång ni går upp på natten för att kissa? Eftersom det hänt mig två gånger tidigare att vattnet gått just vid 23 tiden helt utan förvarning tidigare så känns det möjligt. Gillar lite spänning i vardagen såhär innan snittet :)

Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..