Inlägg från: mammaSöt |Visa alla inlägg
  • mammaSöt

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

BF - lista Augusti Nalle

mammaSöt 13/8 planerat snitt (bf 21/8)

Ebozz: 14/8

Maho81: 21/8

Hillevie90: 22/8
  • mammaSöt
    Maho81 skrev 2014-07-17 13:50:21 följande:
    Vilken vecka är du i? =)
    Vecka 35+0 idag :)

Vad spännande det är med slemproppar som går nu! Är det äntligen dags för oss att börja packa bb väskor? Få vattenavgångar och värkar?! Det är skönt att något händer! Är trött på all väntan!!!!

Idag ska jag ta upp babykläder ut förrådet och börja tvätta lite tror jag. En packlista till bb väskan har jag skrivit men inte packat något. Har dock köpt saker som parfymfri tvål och deo till mig och mannen :) Samt nya tandborstar som ska packas ner!
  • mammaSöt

Stort grattis till första babyn!!! Började det med värkar på natten? Vattenavgång? Har ni något namn??? Vi får starta en fortsättningstråd med babybilder :)

• mammaSöt

Fy vad jag mår dåligt idag! kul att vakna sur, illamående med huvudvärk! Varför går tiden så långsamt?

Drömde att babyn kravlade sig ut ur min mage ungefär vid brösthöjd genom att klättra på revbenen. obehaglig dröm! Samtidigt var det lite mysigt att babyn var här! Någon mer som drömmer sjuka saker just nu i slutet???

• mammaSöt

Igår började jag tvätta babykläder föresten! skönt att ha börjat och att ha tagit upp allt från förrådet som behövs de första 4 månaderna!

Har lite kvar att handla men får nog bli nätshopping!!!

• mammaSöt

Stort grattis!!!!! Roligt att våra små börjar komma nu! Själv har jag inga förvärkar eller menssmärrtor utan bara vadkramper och sömnproblem! Hade elavbrott igår i ca 7,5 timme tror ni maten i frysen är ok??? Stängd dörr hela tiden? Kylen har jag tömt men frysen känns kanske ok???

Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..