• jessi84

BIM Juli 2014

Troligen ingen äl ens förra månaden. Fick mens i fredags så ny BIM är 4/7 30 år, 1:a försöket, 1:a barnet

• jessi84
    NILE90 skrev 2014-06-11 13:05:54 följande:
    Är det fler än vi (jag och min sambo) som kommer prova "Sperm meet egg plan" nästa försök? :) 

Vad innebär det?
  • jessi84

Jag testa med äl stickor förra månaden (första månaden sedan pillerstopp). Fick aldrig någon ategring då jag ev skulle ha äl så tror ej jag hade det förra månaden. Denna månad tror jag nog att jag ska strunta i stickor (har ej så många kvar hemma), så har datum ungefär när äl ska inträffa så får se om man känner av något, annars bara sexa för att man vill och tycker om det så får det bli som det blir.

• jessi84

Blev att jag beställde hem fler stickor, kommer nog vilja testa ändå och se om det blir någon stegring eller inte. Beställde även rosenrot. Beställde från graviditetskollen så får hoppas de är bra.

• jessi84

Jag var i USA förra veckan och fick då mens under semestern. Tog tempen efter mensen och då låg den på 36,4 kl 6 (deras tid), 12 svensk tid och imorse när jag tog tempen vid 7 svensk tid så låg den på 35,8. Har detta något med semestern och tidsskillnaden? Har aldrig haft så låg temp förut.

• jessi84

Enligt beräkning från förra mensen så ska jag ha ÄL imorgon 20/6, men inga tecken på ÄL så jag har väl inte denna månad heller =(
    Kände mig helt depp tror det var i måndags eller i går (onsdag) då jag kände att jag inte orkar med detta med att planera att skaffa barn. Har ingen ork (var nog bara denna dag) men känner nu att det får bli när det blir. Tänker inte köra några äl stickor för känner inget, men äter folsyra och börjat äta rosenrot (hur länge ska man äta dem?? Vill inte förkorta min cykel utan det är för det andra).

• jessi84

Jag var på semester i USA förra veckan och under den tiden fick jag mens sen tempa jag efteråt och då låg den på 36,4 flera dagar efteråt. Tempa vid 6 (deras tid, 12 svensk tid). När jag tempa i tisdags efter att ha kommit hem (6 svensk tid) så låg den på 35,8!!! Sen har den stigit en grad varje dag. Nu senast i morse 36,2 vad ska man tyda det som? Enligt uträkning på womanlog från förra mensen ska jag ha äl idag men känner inget =(

• jessi84

Åhh, höll en 1,5 veckas bebis förut (min svägerskas bebis) och sen skulle pojken bytas på och de tog honom och det kom en tår i ögat. Var tvungen att gå på toan för det var så jobbigt och ville inte att de andra skulle se något. När sambon höll bebisen och sen när jag prata med honom om detta så började mina ögon tåras. Gläds åt dem men det är så otroligt jobbigt. Vill så gärna själv. Längtan är enorm. Och snart får min storasyster sitt 2:a barn också.

• jessi84

Jag har inga äl flytningar.

Trött idag. Vakna vid 8 men somna om till 10 sen sov jag mellan 15-16.30 och känner mig fortfarande lite seg och trött nu på kvällen.

Tror detta efter semestern vi haft och då vi haft tidsomställning från usa.

• jessi84

Känner alla av äl? Enligt womanlog skulle jag ha äl 20/6 men har inte kännt av något och testen har visat negativt =(

Så jag hade väl inte äl denna månad heller =(

Svar på tråden BIM Juli 2014