• nica

BF 5 juni-2014. Fler?

Orken är inte riktigt med just nu...tänk flera ggr idag att jag ska gå ut och " rasta av" barnen som har massa energi men de blåser och regnar massa blir ju inte piggare av detta vädret :-P

Hoppas du får vila lite i soffan och om de är något som ska störa så får de vara bebisen som vill ut.

• nica

Hehe visst är de roligt...gör de lite lättare med väntan :-P

Hur går de?

• nica

Hoppades inte få något svar från dig idag....eller ett sent svar att bebisen var på g.

Stor städning har hjälpt för vissa att få igång de man kan ju hoppas.

Blir de igångsättning på måndag eller hur var det?

Jag känner inget. ..men gör inget idag då barnen sovit urkasst inatt pch bråkat hela morgonen så hade inte orkar med en förlossning på de också:-P

• nica

Åhhh hoppas hoppas att de är på gång för dig nu...fostervatten ska lukta typ hav har jag hört.(mitt vatten har inte gått på någon av mina barn så vet inte hur de är när vattnet går, eller när man läcker)

LånKänner bara då och då jävuls tryck neråt men inget händer. Ska lämna mina pojkar till deras pappa idag så då är det fritt fram för loppan

• nica

Bf +6 idag. ..lilla grabben kom då men fick hinnsvepning så säkert därför. Imorgon är de bm tid. Bf +11 för dig va?

Du får ut och gå en runda i de fina vädret sen kanske kan försöka hjälpa bebisen ner på traven :-P

Slemproppen är typ flytningsaktiga :-P

• nica
    Snowboard skrev 2014-06-15 11:08:54 följande:
    Har du också tid hos bm imorgon. Vad ska ni prata om/göra då?

Jo BF +11 idag. Bara 3 dagar kvar till 42+0. Ut och gå vore najs förutom att jag får stört ont i ryggen och lillebror är så långt ner att jag ser ut som Zeb Mchayan (stava) när jag går :P. Känns som att jag bara behöver trycka till lite så ploppar han ut.

Nu har jag fått lite ljusrosa flytningar också (tack för infon va? :P).

Hoppas att vi mognat till imorgon och att de kan vispa runt lite, kanske t.o.m. spräcka hinnorna?, så det tar fart. Om de kollar och jag är helt omogen kommer jag att bli sååå deppig :/

Haha får världens bild framför mig när du är ute och går:-P

Tror nog de är slemproppen som kommer för din del....hoppas hoppas att de cilvill komma igång för dig nu.

Spräcka hinnor gör dom väl inte hos bm? Jag ska be om hinnsvepning och hoppas på att de kan göra susen
  • nica

Ska vara där 13.00 när har du tid? Hade varit roligt om våra envisa bebisar vill komma i morgon efter lite övertalning

Devils undra om hon fått sin lilla bebis, varit tyst från hennes sida länge nu.

• nica
    Snowboard skrev 2014-06-15 17:00:37 följande:
    Nu kom det blod! Ringde förlossningen och om det kommer mer ska jag åka in.

Blod kan komma när du håller på att öppna dig. Förstår oron när du ser blod dock, mensvärk eller så?

Skönt att du har tid på morgonen om de nu inte blir att du åker tidigare.

Skriv och berätta hur det går.
  • nica

Hoppas de händer något för dig inatt. ..antingen kan de sätta igång ordentligt eller så kan de hålla sig väck tills i morgon så du får lite sömn inatt:-P

Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?