• nica

BF 5 juni-2014. Fler?

Har Bf 9 juni och räknar med att gå över tiden så jag gjorde de med mina grabbar. Någon känsla av att sin bebis kommer tidigare eller?

• nica

Med min stora kille gick jag över 12dagar! Andra killen "bara" 6 dagar. Nu är de en liten tjej i magen så får se hur länge hon envisas att stanna kvar Vet du vad de är för liten i magem nu? Ser att du bor utanför hbg, ska du föda i hbg?

• nica

Har du nån känsla av vad det kan vara? Det blir troligtvis Helsingborg för min del också (fött pojkarna där). Var och kolla bebisen på förlossningen idag p.g.a hon varit väldigt lugn. Åkte först till hbg men det var fullt och de fortsatte komma folk så vi åkte in till Lund istället. Allt såg bra ut och bebisen spralla rundor massor efter ett tag

• nica

Spännande med första barnet då är allt nytt Hur har erq graviditeter varit? Knoddas vet du var de är för liten som är i magen?

• nica

Purlan- spännande och se vad de blir. Själv har jag så svårt att vänta 9 månader på att få reda på vad som bakas:-P Vem vet vi kommer kanske vara på bb samtidigt Går du hos bm i hbg? Birdland- spännande med första är de en pojke?

• nica

Knoddas- skönt att di haft en bra graviditet och "bara" haft problem nu i slutet. Med första barnet hade jag foglossning, andra mådde jag relativt bra och nu tredje gången har jag mått illa och kräkts i början. Kan inte klaga denna gången har bara vanliga krämpor + att den lilla trycker ner väldigt mycket de senaste veckorna. Är de ditt sf mått som ligger lågt? Själv har mina barn inte varit så stora när de fötts.

• nica

Purlan- jag går till mammakulan, vet inte var din ligger någonstans men gissar att du är nöjd då du verkar haft samma som innan? Haft några känningar att de närmar sig? Ser dina pojkar fram emot bebis? Knoddas- Skönt att få kollat upp de ändå kanske, de är ju alltid kul att få se bebisen Känner du några förvärkar eller så? Mina grabbar vägde 3170g och 2975g när dom föddes, han ungefär samma i sf mått denna gång Hade 34 igår så tror kanske bebisen kan vara i samma storlek som storebrödrarna

• nica

Knoddas- sammandragningar kan du säkert haft då blir magen hårdare. Förvärkar känns mer. Jag känner av en del sammandragningar, förvärkar men de är rätt lugnt hört vissa som har det konstant. Lizz01- Välkommen min första pojke var fixerad i vecka 29 och kom inte förrän 12 dagar över...trodde att han skulle komma tidigare också men ikke. Haft mycket tryck neråt med bebisen i magen nu...kan dock inte uttala mig ännu om hon kommer tidigare eller ej. Vet du vad de är för liten i magen? Även fast man försöker tänka att man kommer gå över så hoppas man ju så att bebisen kommer tidigare så man slipper vänta så länge

• nica

Alla packat klart bb-väska? Vi ska ta tag i det idag och packa den :-P

• nica

Ibland känner jag mig super redo inför förlossningen och ibland känns det som det är för nära tills det är dags Tungan ute
    Tiden går lite snabbare när man redan har barn tycker jag.
    Det som gör mig nervös över förlossningen är väl att jag inte riktigt vet hur det kommer bli och eftersom jag haft bra förlossningar innan så är det lite så "tänk om".

Har hört att 3:dje barnet brukar vara lurigt så får se hur det blir =)

hellokitty: Usch vad jobbigt för dig som gått över så länge med alla. Hur gammla är dina andra barn?

Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?