• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Japp)

[quote=79737384][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:16:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur många PM fick du efter detta?

• Anonym (Musse pigg)
    älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:53:33 följande:

Tackar tackar! Misstänker att du gillar stora bröst...

Ja vist gör jag det. Men dom ska se ut så som dina.

Stora naturliga. Med den typen av vårtor
  • Dreamer86

[quote=79737384][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:16:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Du har en fin kropp, och helt perfekt byst som passar din kropp ?? så snälla, ändra inget!

Naturligt är bäst, och dom ser härligt greppvänliga ut ????

• alfieandie
    älskamigmucho skrev 2019-07-05 05:08:18 följande:

Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc

Dom är kanonbra som dom är.
    Med rätt behandling så styvnar vårtorna till.... ;) 
  • Gaskarl

Mmm.. Härlig bild, du hade gärna fått använda den dildon på mig...

• Dreamer86
    Anonym (Stora bröst) skrev 2019-07-07 20:50:44 följande:

Sitter här och är blöt och skulle så gärna visa upp mina stora runda bröst som är en 75 G kupa. När jag onanerar brukar jag filma mig själv och mina stora bröst och hur jag oljar in dem och smeker mig själv. Hade älskat att veta att ni hade runkat till mina bilder. Men omständigheterna tillåter inte det just nu så jag får avvakta några dagar. Håll utkik..

Låter helt galet ljuvligt ;) skulle du vilja skriva privat?

Gillar att skriva med någon där vi kan förföra varandra med ord och bilder :)
  • MrKrips

Sitter här och är blöt och skulle så gärna visa upp mina stora runda bröst som är en 75 G kupa. När jag onanerar brukar jag filma mig själv och mina stora bröst och hur jag oljar in dem och smeker mig själv. Hade älskat att veta att ni hade runkat till mina bilder. Men omständigheterna tillåter inte det just nu så jag får avvakta några dagar. Håll utkik..

Haha sluta trolla.
  • Sjuttiofemma

Doftar troll över inlägget. Hahhah