stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc
Taking a bath
Tack så mycket.... var med en man som ville ha ännu större bröst på mig så undrade bara...
Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc
Tack så mycket.... var med en man som ville ha ännu större bröst på mig så undrade bara...
Nej de där är ju riktigt fina som de är. :) Och det räcker väl att nipplarna är styva när det är nåt på gång, som på sista bilden? ;)
Taking a bath
Tackar tackar! Misstänker att du gillar stora bröst...
[quote=79737384][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:16:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag älskar dig mucho (åtminstone dina bröst)! Så vackra!