• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Musse pigg)
    älskamigmucho skrev 2019-07-05 05:08:18 följande:

Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc

Jag ska vara ärlig. I min värld så är detta perfektion på hög nivå. Du ska alltså inte göra något åt dom alls.. ?. Hade gjort vad som helst för att få kyssa dessa juveler. Stora naturliga och vackra.. vad stolt kvinna. ?????????
  • Anonym (Musse pigg)
    älskamigmucho skrev 2019-07-05 09:29:29 följande:

Taking a bath

Ja vad ska jag säga. Blir inte bättre än så. Höll på att tappa andan när jag såg dessa.
  • älskamigmucho

Tack så mycket.... var med en man som ville ha ännu större bröst på mig så undrade bara...

• Tom Araya

Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc

Låt dem vara naturliga, det är bäst.

Du har tillräckligt mycket bröst.
  • Tom Araya
    älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:15:14 följande:

Tack så mycket.... var med en man som ville ha ännu större bröst på mig så undrade bara...

Du ska inte lyssna på dem med abnorma preferenser.
  • KkHenkrix

Nej de där är ju riktigt fina som de är. :) Och det räcker väl att nipplarna är styva när det är nåt på gång, som på sista bilden? ;)

älskamigmucho skrev 2019-07-05 09:29:29 följande:

Taking a bath

[quote=79737384][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:16:16 följande:[/quote-nick][/quote]
  • Sgtwolf

Nä! Låt dina bröst vara som dom är. Så vackra naturliga bröst ska inte förstöras av något konstlat.

Möjligt att du vid 40 efter att ha ammat 2-3 barn och brösten sjunkit ihop och blivit tomma påsar som hänger ner under naveln. Skulle vinna på ett lyft. Men inte nu!
  • älskamigmucho

Tackar tackar! Misstänker att du gillar stora bröst...

• Anonym (Man)

Gör inget. Jättefina som dom är. Min fru har liknande tacksamt nog, lite mindre och hänger mera bara. Hur gammal är du? Är inte din man nöjd med dem?
  • Bröstlängtan

[quote=79737384][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:16:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag älskar dig mucho (åtminstone dina bröst)! Så vackra!