stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
[quote=79756712][quote-nick]Anonym (Cindy) skrev 2019-07-13 21:51:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Åh, vad jag älskar fina bröst. Som dina...
Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me
Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me
När blir storleken ett problem? D kupa ? Jag tänker på värk är det jobbigt att gå runt med dom eller fungerar det bra med rätt support
När blir storleken ett problem? D kupa ? Jag tänker på värk är det jobbigt att gå runt med dom eller fungerar det bra med rätt support
Med rätt stöd så får jag ingen värk, är en 85K, ibland 85L. Ett problem är att det är svårare att hitta kläder som passar bra, blir lätt för urringat, och att jogga/springa funkar inte så bra förutom med sport-bh. Sen vore det ju kul att kunna köpa bh:ar i vilken affär som helst och inte behöva lägga ut mellan 500-800 kr för en bh.
Vissa problem, fast skulle inte vilja byta till mindre heller.
Har funderat på att lägga ut en bild men inte tagit mod till mig än ;)
Ja dom hade varit trevliga att få se..
Vissa problem, fast skulle inte vilja byta till mindre heller.
Har funderat på att lägga ut en bild men inte tagit mod till mig än ;)