• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Gentleman)

[quote=79756712][quote-nick]Anonym (Cindy) skrev 2019-07-13 21:51:02 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, vad jag älskar fina bröst. Som dina...

• Anonym (Mr)
    älskamigmucho skrev 2019-07-13 21:41:20 följande:

Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me

Förstår att du vill visa upp dem, man gömmer ju inte sina juveler.

Mycket vackra.
  • Precum
    älskamigmucho skrev 2019-07-13 21:41:20 följande:

Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me

Skapelser som dessa BÖR få uppmärksamhet... Hade inget emot att se dem komma guppande emot på gatan.....
  • Anonym (Mysigt)

När blir storleken ett problem? D kupa ? Jag tänker på värk  är det jobbigt att gå runt med dom eller fungerar det bra med rätt support 

• Anonym (Anonym (stora))
    Anonym (Mysigt) skrev 2019-07-15 13:18:49 följande:

När blir storleken ett problem? D kupa ? Jag tänker på värk  är det jobbigt att gå runt med dom eller fungerar det bra med rätt support 

Med rätt stöd så får jag ingen värk, är en 85K, ibland 85L. Ett problem är att det är svårare att hitta kläder som passar bra, blir lätt för urringat, och att jogga/springa funkar inte så bra förutom med sport-bh. Sen vore det ju kul att kunna köpa bh:ar i vilken affär som helst och inte behöva lägga ut mellan 500-800 kr för en bh.
  • Firepants
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-15 20:40:52 följande:

Med rätt stöd så får jag ingen värk, är en 85K, ibland 85L. Ett problem är att det är svårare att hitta kläder som passar bra, blir lätt för urringat, och att jogga/springa funkar inte så bra förutom med sport-bh. Sen vore det ju kul att kunna köpa bh:ar i vilken affär som helst och inte behöva lägga ut mellan 500-800 kr för en bh.

Jäklar vad stora, förstår att det blir en massa problem med dom.

Men härligt att mysa med, skulle va väldigt kul att se de
  • Anonym (Anonym (stora))
    Firepants skrev 2019-07-15 20:45:05 följande:
    Jäklar vad stora, förstår att det blir en massa problem med dom.

Men härligt att mysa med, skulle va väldigt kul att se de
    Vissa problem, fast skulle inte vilja byta till mindre heller.

Har funderat på att lägga ut en bild men inte tagit mod till mig än ;)
  • Anonym (75)
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-15 20:54:19 följande:

Vi är fler som är nyfikna.... hahhah
  • Anonym (Anders)

Ja dom hade varit trevliga att få se..

• Firepants
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-15 20:54:19 följande:

Det förstår jag, det är ju vackert och unikt med en sån storlek. :)

Det tycker jag absolut du ska, vore riktigt härligt att se. Väldigt nyfiken.