stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Tack! Jag har inte alltid varit "stor". Brösten har ju bara växt med åren (från B-kupa till H-kupa) så det har tagit tid för mig att vänja mig vid mitt utseende. Då är det roligt att få så mycket positiv uppmärksamhet.
Det är dock svårt med tröjor och skjortor. Jag har storlek 38 men upptill måste jag ha xl, xxl, eller xxxl för brösten.
Det finns flera härliga bilder på mina bröst på " Intima bilder" under samma signatur. De som är mera nyfikna på formen mm
Tycker ni om dehär?
Tycker ni om dehär?
Tycker ni om dehär?
Ser ut att vara riktigt fina bröst.
[quote=78041212][quote-nick]Anonym (Anonym) skrev 2017-09-23 21:58:17 följande:[/quote-nick]Tycker ni om dehär?
Vilken ålder innehar de brösten?
Tycker ni om dehär?
50 år är de. PM är tyvärr inte aktuellt.
Är själv fascinerad av bröst. Nästan omöjligt låta bli att titta o beundra, trots att jag har själv.
Tänkte prova bjuda på en bild som jag själv skulle tyckt om att de. Att den blev upp o ner blev ju en överraskning. ????
Tack för trevliga kommentarer
50 år är de. PM är tyvärr inte aktuellt.
Är själv fascinerad av bröst. Nästan omöjligt låta bli att titta o beundra, trots att jag har själv.
Tänkte prova bjuda på en bild som jag själv skulle tyckt om att de. Att den blev upp o ner blev ju en överraskning. ????
Tack för trevliga kommentarer