stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Mycket vacker bild :)
Blir avundsjuk på din man ;)
Ytterligare en 75H, eller ibland 70I här.
Jag har väl lärt mig acceptera och tycka om dem, trots att de är tunga, i vägen och det är svårt med kläder ibland. När jag var yngre var det jobbigare, man var ju "hon med tuttarna" oavsett sammanhang. Idag har resten av kroppen dessutom växt ikapp lite och jag är åtminstone mer proportionerlig.
Det blir ju lite pengar i längden.
Men som de säger vill man bara fin etc. :)
Hur är formen på dom?
Mkt frågor jag vet men så är det när man är nyfiken. :)
Okej, du kan få en profilbild..
Ytterligare en 75H, eller ibland 70I här.
Jag har väl lärt mig acceptera och tycka om dem, trots att de är tunga, i vägen och det är svårt med kläder ibland. När jag var yngre var det jobbigare, man var ju "hon med tuttarna" oavsett sammanhang. Idag har resten av kroppen dessutom växt ikapp lite och jag är åtminstone mer proportionerlig.
Formen? Hur menar du? Har man så stora bröst som jag har så hänger de ju så klart en del. Tur att det finns bh:n som lyfter. Stora bröst väger mycket.
Vill du kanske också bjuda på en profilbild?
Ja, du tycker om att leka med kameran Emma. Mycket fina bilder. Att stå på händerna var en ny variant. Har jag inte sett förut :)
Ja, du tycker om att leka med kameran Emma. Mycket fina bilder. Att stå på händerna var en ny variant. Har jag inte sett förut :)
Det är en imponerande storlek minsann.
Måste varit tråkigt att bli förknippad enbart utav de namnet det är ju inte riktigt vad man vill.
Hoppas att du ser på det idag att det är många som verkligen gillar det och att det faktiskt är en sällsynt men mysig gåva även om det är tungt.
Shit, du är ju galet läcker. Mycket snyggare än jag trodde. Hon med E-kupan harnog ingen chans haha.