stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Jag förstår er som vill se dessa omtalade och stora bröst men blir förbannad på vilken låg respekt ni har inför denna kvinna. Ni behöver inte bli sura för att hon inte vill visa sina bröst för oss.
Det är EN sak att amma sitt barn offentligt så att brösten syns. Det är en HELT annan sak att lägga upp bilder på sina bröst på nätet. De bilderna kan hamna var som helst.. Det vet ju alla.
Att bada i bikini är gör de flesta. Det har inget med porr att göra. Att bada toppless gör däremot inte de flesta..
Så om man har E-kupa får man inte vara med här då hehe. Jag är kvinna och hetero men älskar också stora tuttar hehe. Tycker det är jättecoolt att det finns kvinnor som har så otroligt stora naturliga bröst! Lite avis faktiskt. Men, men jag hade b-kupa innan jag fick barn för 10 år sen så jag ska inte klaga. Min man älskar mina tuttar trotsatt de "bara" är 100E. Jag funderar på att göra gastric sleeve pga min övervikt men är livrädd att mina tuttar ska bli pyttesmå efter. Så fixerad är jag...
Japp bildbevis vill jag ha
Okej, jag kan bjuda på en urringning. Så speciellt är det inte!
Mmm vilken fin bild. De brösten ska du vara stolt över.
Tack! ???? Lite sensuella, sexiga bilder kan det vara kul att bjuda på!
Tack! ???? Lite sensuella, sexiga bilder kan det vara kul att bjuda på!