• Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Anonym (.)
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 15:57:03 följande:
    Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

Bifoga bild och sluta vara anonym är ett tips
  • Anonym (Komlossnu)

Har bils på bc. Skickar självklart över kik eller mms vad som helst, men inte på fl de är för officiellt!

• Anonym (Komlossnu)

Nån tjej som är beredd att satsa, om nån nu gör det så blir du inte besviken när bilden kommer.

• Anonym (Komlossnu)

Sthlm!

• Anonym (Tja)
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 15:57:03 följande:

Kan vara bra att du skriver din ålder med.
  • Kixxa

Jag har fått napp på BC:) träffade min underbara sambo sen 6 månader tillbaka där. Så visst går det att hitta någon pärla. Om man skippar allt snusk och sticker ut från mängden så finns inte problemet.

• Anonym (Tja)
    Kixxa skrev 2014-05-13 19:43:43 följande:
    Jag har fått napp på BC:) träffade min underbara sambo sen 6 månader tillbaka där. Så visst går det att hitta någon pärla. Om man skippar allt snusk och sticker ut från mängden så finns inte problemet.

Vi ska se hur länge du har sambon kvar! 2 år är förälskelsefasen. Återkom gärna om 2år från idag.
  • Kixxa
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 19:58:53 följande:

Vi ska se hur länge du har sambon kvar! 2 år är förälskelsefasen. Återkom gärna om 2år från idag.
    Jag är grymt säker på att jag kommer leva med samma man om 2 år med. Hur jag vet det? Vi älskar varandra och är "soulmates". Äkta kärlek och vi planerar inför ett liv tillsammans.
  • Anonym (Tja)
    Kixxa skrev 2014-05-13 20:07:24 följande:
    Jag är grymt säker på att jag kommer leva med samma man om 2 år med. Hur jag vet det? Vi älskar varandra och är "soulmates". Äkta kärlek och vi planerar inför ett liv tillsammans.

Du återkom väldigt snabbt :)
Svar på tråden Bodycontact