• Kixxa

Bodycontact

Jag har fått napp på BC:) träffade min underbara sambo sen 6 månader tillbaka där. Så visst går det att hitta någon pärla. Om man skippar allt snusk och sticker ut från mängden så finns inte problemet.

• Kixxa
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 19:58:53 följande:

Vi ska se hur länge du har sambon kvar! 2 år är förälskelsefasen. Återkom gärna om 2år från idag.
    Jag är grymt säker på att jag kommer leva med samma man om 2 år med. Hur jag vet det? Vi älskar varandra och är "soulmates". Äkta kärlek och vi planerar inför ett liv tillsammans.
  • Kixxa
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 20:16:28 följande:

Du älskar honom efter bara 6 månader och planerar ett liv tillsammans redan? Wow.
    Haha :) Vi har varit tillsammans ett tag nu. Någonstans mellan 2-3 år :)
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:22:23 följande:
    De är bara tjejer som får napp! Fan är de så för? Man blir frustrerad.
    Killar med då ju annars får ju inte tjejerna napp ;) Problemet är nog att det är ett j*vla sållande för tjejerna i inkorgen då det brukar komma ca 100 mail på 5minuter om man lagt annons. Och 95% är bara i stil med "Hej! Vill du knulla?" så lätt att man missar de få seriösa som finns och bara de som är ute efter en engångsfling
  • Kixxa
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:28:38 följande:
    Sant! Jag är för självgod och tror jag ska få ligga för att jag ser bra ut. Kanske bara är att glömma! Men jag orkar inte sitta och smöra för nån tös när jag ändå bara vill ligga hade väl hoppats på en likasinnad tjej bara. Gärna en tjej dock, inget intresse av att träffa flera olika de har aldrig vart min grej.
    Ta dig tiden att smöra lite om du bara vill träffa en tjej och inte flera, men var noga med att du bara är ute efter en kk, så ska du nog se att det händer något:)
  • Kixxa
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 20:33:12 följande:

Du behöver läsa igen. Hon skriver klart och tydligt att de träffades för 6 månader sedan! Läs resten också! Skriv inte igen utan ha läst på ordentligt. Snälla
    Eller så är det Du som borde läsa det jag skrev igen? Jag träffade min sambo, som jag har bott med sen 6 mån tillbaka, där. Inte att vi blev tillsammans för 6 månader sedan.
Svar på tråden Bodycontact