Inlägg från: Anonym (Tja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tja)

Bodycontact

Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 15:57:03 följande:
    Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

Kan vara bra att du skriver din ålder med.
  • Anonym (Tja)
    Kixxa skrev 2014-05-13 19:43:43 följande:
    Jag har fått napp på BC:) träffade min underbara sambo sen 6 månader tillbaka där. Så visst går det att hitta någon pärla. Om man skippar allt snusk och sticker ut från mängden så finns inte problemet.

Vi ska se hur länge du har sambon kvar! 2 år är förälskelsefasen. Återkom gärna om 2år från idag.
  • Anonym (Tja)
    Kixxa skrev 2014-05-13 20:07:24 följande:
    Jag är grymt säker på att jag kommer leva med samma man om 2 år med. Hur jag vet det? Vi älskar varandra och är "soulmates". Äkta kärlek och vi planerar inför ett liv tillsammans.

Du återkom väldigt snabbt :)
  • Anonym (Tja)
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 20:14:46 följande:
    Du återkom väldigt snabbt :)

Du älskar honom efter bara 6 månader och planerar ett liv tillsammans redan? Wow.
  • Anonym (Tja)
    Tveksamt skrev 2014-05-13 20:18:17 följande:
    Det sa hon/han inte. De är sambos sedan 6 månader tillbaka, inget har sagts om när de träffades.
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.

Du behöver läsa igen. Hon skriver klart och tydligt att de träffades för 6 månader sedan! Läs resten också! Skriv inte igen utan ha läst på ordentligt. Snälla
Svar på tråden Bodycontact