Inlägg från: Anonym (Komlossnu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Anonym (Komlossnu)

Har bils på bc. Skickar självklart över kik eller mms vad som helst, men inte på fl de är för officiellt!

• Anonym (Komlossnu)

Nån tjej som är beredd att satsa, om nån nu gör det så blir du inte besviken när bilden kommer.

• Anonym (Komlossnu)

Sthlm!

• Anonym (Komlossnu)

26 fina år!

• Anonym (Komlossnu)

De är bara tjejer som får napp! Fan är de så för? Man blir frustrerad.

• Anonym (Komlossnu)

Sant! Jag är för självgod och tror jag ska få ligga för att jag ser bra ut. Kanske bara är att glömma! Men jag orkar inte sitta och smöra för nån tös när jag ändå bara vill ligga hade väl hoppats på en likasinnad tjej bara. Gärna en tjej dock, inget intresse av att träffa flera olika de har aldrig vart min grej.

• Anonym (Komlossnu)

Vissa gör såklart, men de går väl en tjej på tio killar på bc alltså är det mycke lättare för tjejer. Mest så jag mena!

• Anonym (Komlossnu)

Men du e jy faktiskt tjej, jag som är ute efter kk. Tänk om en tjej skulle skriva till mig? Skulle inte spela svår precis. Hah!

• Anonym (Komlossnu)
    Smecker skrev 2014-05-13 20:49:42 följande:
    Jag antar att du inte orkar jobba heller när du ändå bara vill ha pengar, du hoppas att de bara trillar ner i knät på dig utan någon som helst ansträngning?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Vad är de för påhopp? Bara för jag tycker det är lite konstigt att tjejer har de så lätt och vi killar så svårt.
  • Anonym (Komlossnu)

Så är de inte, jag söker en tjej som är bra i sängen. Jag bryr mig inte så mycket om utseendet på personen bara, är de fel?

• Anonym (Komlossnu)

Lägg ner, vem vet inte att tjejer har de lättare än killar? Att jämföra de med att tiggare har de lätt är bara korkat. Är du korkad?

• Anonym (Komlossnu)
    Anonym (Isa) skrev 2014-05-13 21:02:43 följande:
    Sånt där är ju helt sjukt..

Vad är sjukt?
  • Anonym (Komlossnu)

Ja, gör dom inte de?!

• Anonym (Komlossnu)
    Smecker skrev 2014-05-13 21:08:23 följande:
    Ur ett mikroperspektiv, ja. Ur ett makroperspektiv, nej. Ser du inte det själv?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Faktum är att många tiggare i Sverige tjänar riktigt bra utan utbildning och sitter på röven.
  • Anonym (Komlossnu)

Haha så du är omedveten om de? Var bor du i Stockholm? I så fall kan du inte ha missat de. Tiggare som har lägenheter och fina kläder, jag vet personer som knegar som har de sämre. Uteliggare och tiggare är inte samma sak.

• Anonym (Komlossnu)

Och hur kan de va relevant till att jag inte får napp? Tror du jag diskuterar sånt här med tösarna jag försöker få kontakt med? Du e skön.

• Anonym (Komlossnu)

Du är rolig, verkar de som. Du säger roliga saker iaf!

Svar på tråden Bodycontact