Vi får se nästa vecka (kanske) vad det blir. Mest av praktiska skäl vi tar reda på kön denna gången. Trodde jag skulle känna längtan efter en pojk nu men känner precis som förra gången, det spelar ingen roll
Samma är det för sambon.
4:e barnet är inte dåligt! Full rulle hemma då här blir det stopp efter denna tittat ut.
Jobbigt med att sockret åker berg och dalbana.... Mitt är väldigt stabilt än så länge, tar 2 enheter till frukost, inget till lunch och 1-2 enheter till middag. Kvällen tar jag mellan 6-8 enheter långtidsverkande.
Den där separationsångesten har Meja haft sen hon föddes, har aldrig kunnat lämna rummet utan gråt. Även om hon nu kryper/går så är det fortfarande likadant och hon kryper efter och hänger i kläderna.
Sitter jag i soffan tex så kan hon leka själv och ge sig iväg till ett annat rum och stöka till men börjar jag plocka och gå runt kommer hon efter och gnäller/gråter. Har aldrig tagit upp det som ett problem då jag tänkt att det bara är så. Att hon har större behov än vissa andra av just närhet men har ju börjat fundera på varför.
Hon är ju inte på nåt vis blyg, försiktig eller inåtvänd, snarare raka motsatsen.