• lupin84

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Thor sover i egen säng o de funkar bra. Var på bvc igår. Han väger nu 5310g o är 57,5 cm lång :) nästan två månader gammal.

• lupin84

Måste ta tag i träningen. .. många kilo som ska bort. 15-20 för att komma dit som jag vägde innan våra tre barn. Att jag ammat/ ammar gör ingen skillnad. Tips på träning?!

• lupin84

Idag hade vi dop för våran Thor Melker Holbek ;) Han sov igenom gudstjänst o kalas, vaknade på slutet då det var kaffe dags :)

• lupin84
    Amalian83 skrev 2014-07-13 23:16:04 följande:
    Mysigt :) När är det vanligt att man har dop? Mellan två och fyra mån eller?

vi har haft dop när våra varit två el tre månader... men vet dem som har de senare också!
  • lupin84

Vi njuter av sommaren, Thor växer och vill gärna vara med. Social ;) 10 veckor nu...

• lupin84

Full fart här hemma. På måndag börjar mannen jobba igen efter härlig semester. Då ska jag få dagarna att rulla igen... Thor sover mellan ca 21- 7 med ett mål mat på natten. På dagen allt från 30 min till 3 tim. Han vill gärna vara med, helst sitta i knä.

• lupin84

Thor nästan 3 mån, var på bvc i går. Väger nu 6160g o är 61 lång, har 62 i kläder... redan - stoppa tiden! Han fick sprutor, han blev så ledsen :( men ingen feber eller så igår em/ kväll.

• lupin84

Vad har ni för tankar kring ev preventivmedel nu efter bebis? Ska ju själv på efterkoll snart...

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014