Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Thor sover i egen säng o de funkar bra. Var på bvc igår. Han väger nu 5310g o är 57,5 cm lång :) nästan två månader gammal.
Thor sover i egen säng o de funkar bra. Var på bvc igår. Han väger nu 5310g o är 57,5 cm lång :) nästan två månader gammal.
Måste ta tag i träningen. .. många kilo som ska bort. 15-20 för att komma dit som jag vägde innan våra tre barn. Att jag ammat/ ammar gör ingen skillnad. Tips på träning?!
Har fått tid 12 v efter fl för efterkoll.
Idag hade vi dop för våran Thor Melker Holbek ;) Han sov igenom gudstjänst o kalas, vaknade på slutet då det var kaffe dags :)
Här har stl på dopklänningen fått styra när dopet ska vara ;)
Vi njuter av sommaren, Thor växer och vill gärna vara med. Social ;) 10 veckor nu...
Full fart här hemma. På måndag börjar mannen jobba igen efter härlig semester. Då ska jag få dagarna att rulla igen... Thor sover mellan ca 21- 7 med ett mål mat på natten. På dagen allt från 30 min till 3 tim. Han vill gärna vara med, helst sitta i knä.
Thor nästan 3 mån, var på bvc i går. Väger nu 6160g o är 61 lång, har 62 i kläder... redan - stoppa tiden! Han fick sprutor, han blev så ledsen :( men ingen feber eller så igår em/ kväll.
Vad har ni för tankar kring ev preventivmedel nu efter bebis? Ska ju själv på efterkoll snart...