Sagström- ja, enormt upprörande med SDs framgångar, trodde inte resultatet skulle bli så illa. Och högerextremismen i hela Europa! Läskigt och tragiskt!
Didrik är 16 dagar, tiden går fort! Om jag inte blivit igångsatt skulle jag vara på BF +11 idag. Brukar gå över mkt, så han skulle säkert inte ha kommit isf.
Allt går förvånansvärt bra tycker jag. Han är en lugn nöjd prick. Äter, sover, bajsar. Får fler och längre vakna stunder och trivs då ofta bra i babysittern. Hans mönster på nätterna är amning ca 22.30, 02, 04.30, 06.30. Sedan kommer de stora in och vill gosa så då blir det ingen mer sömn för mig. Första sovpasset sover han i vagga, sedan i vår säng. Nattamningarna går rel fort, ca 15 min tror jag och jag somnar snabbt om.
Han är otroligt mysig och gosig och jag försöker att ta vara på tiden och bara vara med honom iaf några stunder varje dag.
Har känt mig ganska lugn och avslappnad med ettan och tvåan, men märker att jag har ett mer invant lugn nu vilket gör att jag kan slappna av och njuta mer.
Det är kort sagt fantastiskt faktiskt. Jag känner mig så himla tacksam.
Ni har verkligen något att se fram emot!
Tiger- vad skönt att det äntligen håller på att vända!