BIM Juni 2014
Varför ska man inte ta Äl-test på morgonen?
Det gör jag för det står så i instruktionerna på Clearblues test.
Någon som vet?
Varför ska man inte ta Äl-test på morgonen?
Det gör jag för det står så i instruktionerna på Clearblues test.
Någon som vet?
Men jag tycker det är jättesvårt att veta hur lång lutalfasen är. Måste man tempa för att få koll på det?
Ett positivt äl-test säger ju inget om exakt när äl är
JhjärtaK, ah precis jag kör med dom med dubbel indikator. Då fortsätter jag med att testa på morgonen:) Dag 14 och fortfarande ingen glad gubbe. ..
*puffar* Kan någon hjälpa mig? Igår måndag kändes det som min 'peak day' dvs flytningarna var kraftiga, genomskinliga och hala.
Jag gjorde ett ÄL-test på måndagskvällen vid kl 19 som visade glad gubbe, vi hade sex ca två timmar senare. (Gjorde inget test på måndagsmorgonen) och på söndagen vid kl 17 gjorde jag ett test som visade negativt.
Idag, tisdag gjorde jag ett test på morgonen som visade negativt. Så när hade/har jag egentligen ägglossning?
Är det meningslöst att ha sex ikväll också?
Idag blev jag erbjuden ett jobb. Min uppsägningstid är tre månader så kommer inte kunna börja förrän i september. Är jag dum som fortsätter att försöka bli gravid? 6 månaders provanställning.
Vad skulle DU ha gjort?
Vi har försökt i fem månader och det är verkligen ett jobb jag vill ha. I dagsläget har jag en tillsvidareanställning.
Blir jag gravid nu i juni så kommer jag typ vara i vecka 14 när jag börjar..