BIM Juni 2014
Ni som varit gravida tidigare, hur tidigt har ni känt av symtom? Kan ju inte låta bli att gå och känna efter, även om jag vet att ÄL+5 inte borde innebära några symtom alls... Känner inget heller.
Ni som varit gravida tidigare, hur tidigt har ni känt av symtom? Kan ju inte låta bli att gå och känna efter, även om jag vet att ÄL+5 inte borde innebära några symtom alls... Känner inget heller.
Fick blinkande glad gubbe igår morse och såg gott om trådiga flytningar under dagen. I morse fick jag fast glad gubbe på äl-testet och rätt bra molvärk i magen så nu är äl på G. Hade sex lördag och söndag kväll, men får ge mig på mannen både ikväll och imorgon kväll tror jag bestämt.
NU jäklar ska det bli bebis denna månad - och en som stannar kvar!!
Kunde inte låta bli att ta en sticka också nu på förmiddagen. Har nu denna äl alltså testat med stickor, clearblues enkla OCH dubbla tester. Vore väl fan om man inte prickade rätt då :)
Älskar dessa bevis på att kroppen fungerar :)
Höll på att missa månades viktigaste dag igår. Mannen fick prestationsångest så det höll på att gå i stöpet, men eftersom jag har världens bästa sambo som inget hellre vill än att göra mig gravid så löste det sig. Men det kanske inte var århundradets mest romantiska tillställning ;)
Idag har jag sett att flytningarna gått tillbaka till det vanliga och molvärken har släppt, vilket borde innebära att ägglossningen är över för denna månad. Nu kan jag bara hålla alla tummar och tår att någon liten simmare hittar ända fram.
Så nu börjar den långa väntan på BIM.......