dags för syskon!
Äter alla här folsyra? Vad i så fall (alltså vad heter kosttillskottet?) Jag har helt glömt av det! Nu får jag lite panik, får springa ner till apoteket imorgon. Vad spännande att flera ska testa till helgen Åh jag hejar på er!
Äter alla här folsyra? Vad i så fall (alltså vad heter kosttillskottet?) Jag har helt glömt av det! Nu får jag lite panik, får springa ner till apoteket imorgon. Vad spännande att flera ska testa till helgen Åh jag hejar på er!
Hoppet inte ute limpa, vi hejar på dig! Nika10 va skönt att ha en normallång cykel (min varierar mellan 35-45 dagar oftast. Skönt jämt utom när man vill ha bebis ), tror också det är lagom att testa med älstickor torsdag-fredag. Jag tycker visar då mysig tråd här! Vad jobbar ni alla med?
Välkommen Karinkanin! Besatthet kring ämnet är inget du är ensam om här ;) Jag fick en liten blödning på bim -2 när jag var gravid med ettan. Tror det är ganska vanligt. Vi följer dig med spänning! Jag ringde fk idag och fick veta att om jag blir gravid senast mitten av juni så behåller jag min sgi utan att behöva gå upp på heltid 6mån innan ett eventulellt bf. Så nu hoppas jag VERKLIGEN att det tagit sig denna månaden, eftersom jag troligen inte hinner med en cykel till innan det är för sent. Vore ju gött att slippa gå upp på heltid igen menar jag