Inlägg från: Tingeliiiing |Visa alla inlägg
  • Tingeliiiing

BF Januari 2015

Jhalie skrev 2014-05-20 07:49:43 följande:

Hej igen. Har ju tid för nya hcg prover på torsdag men kunde inte hålla mig och tog ett bytt gravtest idag. Och det är mycket starkare än förra veckan. Bild finns i gallerit om nån vill se. Förstår verkligen ingenting smile3.gif

Det är ju mkt starkare :-O så underligt!! Håller tummarna för dig
  • Tingeliiiing

V 7+3 idag o blod i trosorna! Inte mkt men ändå.. Vrf jag har inte haft sex eller gjort något annorlunda

• Tingeliiiing

Tack alla som svarat!

Fick komma på en akut tid o bebis lever o måttet stämmer på veckan 7+3 enligt ul o senaste mens

• Tingeliiiing
    Duochjag skrev 2014-05-21 13:08:17 följande:
    Förstår att du är förvirrad men vi hoppas på att du ser ett fint litet hjärta på vul!

Limpan nr2: Jag har väldigt få symptom (svullen om magen, ingen mens och lite molvärk ibland) och hade så även förra gaviditeten som ju gick hur bra som helst så försök att njuta och inte oroa dig (lätt att säga, jag oroar mig själv ibland pga så få symptom) Solig

Jag berättade för min syster dagen efter att jag plusat, vi berättar allt för varandra, sen vet chefen och närmsta kollegan på jobbet eftersom ja måste tala om det men annars har vi tänkt vänta till efter kub. All släkt bor en bit bort så det är lite lättare att hålla hemligt då. Ja och så min fina fb-grupp som träffades här på fl när vi alla väntade barn nr1, de fick veta samma dag ,Skrattande. Höll på att klanta till det rejält, jag skulle lägga up magbilder till den gruppen men la i 'vanliga' fb istället så alla kunde se.Förvånad tur jag såg det och tog bort det fort som ögat, hoppas ingen hann se Skämsmariaheterjag: I början är det hormonerna som kan göra dig enormt trött.

Tingeliiig: Åh vad skönt! {#emotions_dlg.flower}Youwontremember: Stackare, lider med dig. Hoppas, hoppas allt ser bra ut på nästa vul!

Grattis alla nya till fina plus!
    Tack! så lättad!
  • Tingeliiiing
    Ypperlig skrev 2014-05-21 18:37:04 följande:

Gud jag lider verkligen med er som inte kan njuta av mat. Jag är som vanligt lika glad i maten som alltid, än så länge iallafall.. Hoppas det går över för er andra snart.

Samma här här smakar maten extra gott haha
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-05-21 20:26:42 följande:

Jahile visst var det idag du skulle göra nytt VUL??? Hur gick det? Hoppas du fick ett positivt besked KRAAAM

Tror det va i morgon hon skulle tillbaka
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-05-21 20:35:31 följande:

Redan gravidförvirrad, var helt övertygad om att det var torsdag idag Flört
    Hahaha du ser!

Men då är jag inte ensam!

Jag vaknade i morse o visste inte om d va tis, ons, torsdag... Hah
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-23 10:32:34 följande:

Ligger inlagd nu i väntan på operation.

Tydligen utomkveds som de missat sist smile4.gif

Men usch stackare ta hand om dig