Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Enlängtan: jag brukar klä henne i lånärmad body och byxor samt strumpor och mössa :) sen har jag filtar på som man kan ta av, typ "lager på lager" om temperaturen skulle skifta :)
Enlängtan: jag brukar klä henne i lånärmad body och byxor samt strumpor och mössa :) sen har jag filtar på som man kan ta av, typ "lager på lager" om temperaturen skulle skifta :)
Idag hade vi besök av 1 dag äldre Katja :) jag och hennes mamma har alltid varit en dag efter varandra. BF var 16 för henne och 17e för mig sen så blev hon inlagd för havandeskaps förgiftning den 20e och jag för samma den 21a. Sen blev hon ogångsatt den 21a och fick Katja den 22a och jag blev igpngsatt den 22a och fick Liv den 23e ;) samt att vi gick på samma föräldragrupp!
Flickor! Jag behöver lite hjälp, inte bebisrelaterad hjälp dock! Min sambo fyller år nästa söndag och han önskar sig inhet speciellt säger han. Vi har en tightare budget denna månaden då de där pappadagarna från försäkringskassan blir lite sena då vi "VABBADE" när vi var på neonatalen, så jag ska väl inte köpa något superdyrt. Men jag kan inte komma på något fint att göra. Hjälp? :P snälla? Haha
Han har varit ett så fantastiskt stöd för mig under graviditeten och nu. Så vill gärna visa uppskattning på något sätt.
Inatt så sov Liv första gången i egwn säng. Haha. Vpr sämsta natt hittills. Haha. Hon har vaknat varannan timme och egentligen inte velat annat än att mysa med mig. Men jag stod ut! Hoppas att det böir bättre inatt bara. :P imorse när pappa gick till jobbet (ca 6) så fick hon ligga bredvid mamma dock :D jag kommer sakna det. Haha